معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

قطعی برق چند روستای دلگان به ۲۴ ساعت رسید

18 اردیبهشت 1400

وزش توفان و بارندگی رورگذشته و در پی آن جاری شدن روان آبهای سطحی در شهرستان دلگان علاوه بر قطع برق تعدادی از روستاها، خسارات زیادی به شبکه برق این شهرستان وارد کرد.

دهیار روستای چاهکیچی شهرستان دلگان در گفت‌وگو باخبرنگار ایرنا  اظهار داشت: این توفان به همراه جاری شدن روان آبها و سقوط تعدادی از تیرهای خطوط برق در محور دلگان به روستای چاه کیچی حد فاصل روستای کهنک‌چیل‌کنار برق این شبکه قطع شد.

نیما بهزادی افزود: این حادثه طبیعی از شب گذشته تاکنون سبب قطع برق روستای چاه کیچی شد.

مراد بهزادی یکی از اعضای شورای اسلامی روستای چاهکیچی نیز با ابراز گلایه از قطع چندین ساعته برق گفت: باتوجه به قطعی بیش از ۲۴ساعته برق موارد را از مدیر اداره برق دلگان پیگیری کرده ایم ولی متاسفانه هنوز برق روستای چاه‌کیچی دلگان وصل نشده است.


مدیر اداره برق شهرستان دلگان : توفان و باران شب گذشته ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خسارت به تاسیسات شبکه برق شهرستان دلگان وارد کرده است .
موسی بامری افزود: در پی سقوط ۱۲ اصله تیربرق در ساعات اولیه توفان و باران ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در  روستاهای دهستان هودیان و روستای چاه کیچی و چاه دازو از توابع بخش مرکزی شهرستان بی برق شدند که در همان ساعات اولیه با تلاش همکاران ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک برق دار شدند.
بامری ادامه داد:  باتوجه به بسته بودن محورهای ارتباطی بعلت طغیان رودخانه ها ۳۰۰ مشترک بی برق ماندند که پس از فروکش کردن آب ۱۵۰ مشترک برق دار شدند و کار برق دار کردن ۱۵۰ مشترک دیگر نیز در منطقه چاه کیچی ادامه دارد که سعی داریم تا امشب مشکل برق آنها مرتفع شود.

  • 18 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011