معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ارائه خدمات و توسعه در روستاها مستلزم همکاری و مشارکت روستانشینان است

2 خرداد 1400

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ارائه خدمات و توسعه در روستاها مستلزم همکاری و مشارکت روستانشینان است.

دارا کریمی نژاد در جمع  مردم روستای کلات عنوان کرد: بسیاری از مشکلات این روستاها ناشی از معارضات اهالی روستا در طول اجرای طرح ها و پروژه هاست.

وی افزود: ارائه خدمات و توسعه در روستا مستلزم همکاری و همیاری و مشارکت پیگیرانه  اهالی روستاست.

وی با بیان اینکه در این بازدید مشکلات زیادی در حوزه آب، برق، جاده، خدمات آموزشی، وبهداشتی مطرح شد تصریح کرد: مشکلاتی از قبیل تعریض جاده کلات_لیرکک در همین امروز طی اقدام عملیاتی شروع و در بقیه موارد تصمیماتی با مدیران دستگاههای اجرایی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه دولت دو ردیف بودجه خوب در حوزه روستایی و عشایری تعریف کرده است گفت: با احصا و افزودن مشکلات این حوزه در شهرستان برخی روستاها در ردیف اعتبارات ویژه تعویض شبکه آبرسانی -قرار خواهند گرفت.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: پروژه ملی “پاتاوه-دهدشت ” در حال حاضر با فعالیتی بیشتر از قبل  با ۷۰۰ نیروی انسانی و ۴۰۰ ادوات خودرویی شبانه روز مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قول کارشناسان مستقر طرح، امیدواریم تا شهریور امسال بار ترافیک محلی در این جاده جاری شود.

همچنین دهیار روستای لیرکک دشمن زیاری گفت: با وجود رونق کشاورزی، وجود باغات مرکبات و شالیزارهای برنج و توریستی بودن این روستا اما هنوز جاده دسترسی روستا حتی جوابگوی ترافیک محلی نیست و هر ساله تصادفات منجر به فوتی در این مسیر رخ می دهد.

وی افزود: با وجود گذشت بیست سال از اجرای طرح هادی روستا از معابر مناسب برخوردار نیست.

به گزارش ایسنا، دهیار روستای کلات تصریح کرد: شبکه آب این روستا فرسوده شده است و شکستگی لوله ها باعث قطعی مکرر و کمبود آب شده است.

گفتنی است که با همراهی جمعی از مدیران در سفر یک روزه به دهستان دشمن زیاری از توابع بخش مرکزی از روستاهای لیرکک، کلات، قلعه گل، زیرنا، امامزاده نورالدین(ع) و آبریز دیدن کرد و به بررسی مشکلات این روستاها پرداخت.

  • 2 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011