معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رفع مشکل قطعی آب در روستای انقلاب دزفول

13 خرداد 1400

 دهیار روستای انقلاب دزفول گفت: طی ۱۰ روز گذشته، شاه لوله این روستا برای چندمین بار دچار شکستگی شده که این امر منجر به قطع شدن چندباره اشتراک آب اهالی شده است.

اسماعیل غلامی افزود: گلزار شهدای روستای انقلاب بین شهر‌های میانرود، امام و روستای انقلاب مشترک است که مسیر ورودی آن از ابتدای شیوع کرونا به منظور جلوگیری از حضور مردم در آرامستان‌ها با موانع بتونی بسته شد.

وی ادامه داد: این مسیر محل تردد و دسترسی به زمین‌های کشاورزی نیز بود که با مسدود کردن آن، کشاورزان برای تردد و حمل بار گندم و چغندرقند مجبور شدند با خودرو‌های سنگین از روی شاه لوله روستا عبور کنند.

دهیار روستای انقلاب دزفول بیان کرد: تردد خودرو‌های سنگین از روی شاه لوله منجر به شکستن آن و قطعی اجباری آب اهالی می‌شود به طوری که در روز‌های اخیر از صبح تا شب آب آشامیدنی اهالی قطع و هشدار‌های لازم برای آبگیری داده شد.

وی افزود: برخی از شهروندان برای تامین آب مجبور به آبگیری از کانال‌های آبیاری کشاورزی می‌شوند که از نظر بهداشتی مشکل دارد.

غلامی گفت: شاه لوله این روستا مربوط به ۴۰ سال پیش است که باید به طور کامل تعویض شود.

مصطفی اسماعیل سالم مدیر امور آب و فاضلاب دزفول نیز در این خصوص گفت: یک شاخه شاه لوله این روستا شکسته بود که با تلاش نیرو‌های آبفا و همکاری دهیاری و بخشداری از ساعت ۱۸ دیروز تا ۲۴ مشکل برطرف شد.

وی افزود: علت شکستگی ممکن است به علت فرسودگی لوله و عبور ماشین آلات سنگین از روی لوله باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول با اشاره به اینکه این حادثه برای دومین بار در ۲ هفته گذشته اتفاق افتاده است، اظهارداشت: در این مدت با تانکر به اهالی آبرسانی شده است.

  • 13 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011