معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

فرمانداران و بخشداران قاطعانه از برگزاری هرگونه مراسم در هرمزگان جلوگیری کنند

17 خرداد 1400

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران و بخشداران با بهره گیری از ظرفیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از برگزاری هرگونه عروسی در هرمزگان با توجه به آمار بالای مبتلایان و بستری های کرونا قاطعانه جلوگیری کنند.

علی رئوفی صبح امروز(۱۴ خردادماه) در نشست با فرمانداران هرمزگان، افزود: براساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری جشن های عروسی یکی از عوامل اصلی افزایش نگران کننده آمار مبتلایان و بستری های کرونا در هرمزگان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان روز به روز حاد تر می شود و برگزاری مراسمات عروسی یکی از عوامل اصلی افزایش نگران کننده آمار مبتلایان و بستری ها است.

جانشین رئیس ستاد کرونای استان با تاکید بر برخورد قضایی با عوامل برگزاری عروسی در سطح استان، اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران در سطح شهرستان ها با بهره گیری از ظرفیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی از برگزاری هرگونه عروسی جلوگیری کنند.

رئوفی بیان کرد: در صورت برگزاری عروسی در سطح شهرستان ها فرمانداران و بخشداران عوامل برگزاری عروسی را به دلیل به خطر انداختن سلامت جامعه به دستگاه قضایی معرفی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری هرگونه عروسی در هرمزگان و عدم معرفی برگزار کنندگان عروسی به دستگاه قضایی مسئولیت موضوع بر عهده فرمانداران و بخشداران است.

وی با بیان اینکه مردم در جلوگیری از شیوع کرونا نقش بسزایی دارند و در صورت مشاهده برگزاری هرگونه عروسی موضوع را به نیروی انتظامی گزارش کنند، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران با بهره گیری از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی از برگزاری هرگونه عروسی در مناطق روستایی استان اکیدا جلوگیری کنند.

  • 17 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011