معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

عملکرد خوب شورا ترغیب کننده برای شرکت در انتخابات است

19 خرداد 1400

معاون استانداری فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان تاکید کرد که شوراهای اسلامی شهر و روستا با عملکرد خوب خود، در مردم ایجاد امید کرده و آنان را به شرکت در انتخابات‌ ترغیب می‌کنند.

جلیل حسنی در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان، ضمن قدردانی از اقدامات شوراها و با بیان اینکه انقلاب اسلامی در روند تکاملی خود، بی نیاز از حضور مردم نیست، گفت: شوراهای اسلامی روستاها، عشایر، شهر و شهرستان و همه و همه، میراث گرانبهای حضرت امام رحمه الله علیه می باشد که نمونه و الگویی از مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها، تصمیم سازی ها و فعالیت‌های اجرایی، فرهنگی و اجتماعی در شهرها و روستاهای کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری لارستان، حسنی گفت: امروزه شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان و بیان‌کننده و پیگیر مشکلات، موانع و محرومیت های مناطق خود هستند، که خدا را شکر طی سال‌های گذشته، تاثیر خوبی در هم افزایی، رفع مشکلات و ارائه راهکارها برای مناطقی آباد و توسعه یافته داشته اند.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادی مردم‌محور نام برد و گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از اراده مردم باید منشا خدمات ارزشمندی باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد: خدمت به مردم راهبرد اصلی دولت و نظام اسلامی است و در این چارچوب هیچ مانعی نباید در مسیر خدمت به مردم وجود داشته باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه همت و تلاش شوراهای اسلامی باید معطوف به رفع مشکلات و موانع سد راه مردم باشد، اضافه کرد: رفع مشکلات مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب باید مهم‌ترین هدف شوراها باشد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: برای اینکه این مهم بهتر از گذشته رقم بخورد و حضور شوراها به نمایندگی از مردم در پیگیری امور تبلور بیشتری پیدا کند، ایجاد اشتیاق و امید به منظور مشارکت بالای مردم در انتخابات، باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در لارستان خاطرنشان کرد: شوراها با اقدامات، فعالیت‌ها، عملکرد و رفتار خویش می توانند امیدواری مردم به نهاد شورا و همچنین ترغیب آنان به حضور مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهند.

حسنی ادامه داد: در انتخابات ۲۸ خرداد  نیز انتظار داریم که اعضای شوراها، دهیاران، معتمدین، خیرین و متنفذین محلی این امر مهم را مورد توجه قرار دهند، تا انشاالله اعتماد مردم به نهاد انتخابات، بیش از پیش شود و این موضوع برای نسل های آینده به عنوان راهکاری جذاب و خوشایند مورد استقبال قرار گیرد.

  • 19 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011