معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بسیاری از قهرمانان بنام روستایی هستند/ ایستگاه دائمی بازیهای بومی محلی در پارک ها راه اندازی می‌شود

23 خرداد 1400

محمدتقی امیری خراسانی صبح امروز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات ورزش روستایی  وبازی های بومی محلی البرز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی که وجود دارد لازم است تا برنامه های مجازی و آنلاین در دستور کار هیئت های استانی قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش های اعضای مجمع هیئت گفت: در حالی که روستائیان عزیز در بسیاری از عرصه ها در خط مقدم کشور بوده اند، اما تاکنون توجه لازم و شایسته به آنان صورت نگرفته است.

امیری خراسانی با بیان این که  بسیاری از قهرمانان بنام ورزش کشور اصالتا روستایی هستند  افزود: باید تلاش کنیم تا ورزش های کلاسیک و قهرمانی نیز در روستاها توسعه یافته و همچنین ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی در شهرها راه اندازی و دنبال شود.

وی با تأکید بر این که می بایست ماهیت رقابتی نیز به ورزش روستایی داده شود عنوان کرد: در نظر داریم طی سال جاری لیگ های کشوری مختلفی از جمله در رشته هایی مانند چوب کشی، هفت سنگ و … را برگزار کینم.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی با اشاره کمبود اعتبارت در این فدراسیون، اضافه کرد: علیرغم مشکلات مالی سعی خواهیم کرد تا مبالغی را به هیئت های استانی و شهرستانی کمک کنیم.

وی با اعلام خبر آغاز اولین المپیاد خانه های ورزش روستایی از خردادماه گفت: در تلاشیم تا موضوع باشگاه داری حرفه ای در ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی را نیز ساماندهی کنیم.

امیری خراسانی با اعلام خبر راه اندازی ایستگاه دائمی بازیهای بومی محلی در پارک ها، عنوان کرد: این رشته نیاز دارد تا شرایط تولید تجهیزات بازیهای بومی محلی در کشور فراهم شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ورزش بانوان ادامه داد: از هیئت البرز می خواهیم که میزبانی مسابقات دوگانه روستایی در دهه مبارک فجر امسال را برعهده بگیرد.

این مسئول در پایان  البرز را دارای مناطق گردشگری بسیار مناسب دانست و تصریح کرد: با توجه به مهاجر پذیر بودن البرز، توقع داریم طی سالجاری جشنواره اقوام در این استان برگزار شود.

 

  • 23 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011