معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

جلسات شورا نباید پشت در های بسته انجام شود

26 خرداد 1400

ابولحسن عزتی کاندیدای شورای ششم با بیان اینکه در جلسات شورا درخصوص امورات مردم تصمیم گیری می شود، گفت: پس جلسات شورا و شهرداری نباید بدون اطلاع مردم و پشت در های بسته انجام شود.

به گزارش نوبر خبر، ابوالحسن عزتی در نشست خبری با بیان اینکه وضعیت امروز شعر نیازمند یک مدیر و نماینده شجاع و قاطع است، ابراز کرد:اگر تاکنون نماینده های مردم نتوانستند اند عملکرد مناسبی داشته باشند به این دلیل است که شاخصه های اصلی یک مدیر خوب اعم از پاکدستی و نترس بودن را نداشتند.

وی با بیان اینکه با شعار مشکلات شهر اعم از حاشیه نشینی حل نمی شود، گفت: یکی از الویت های من در شورای ششم توانمندسازی سکونت گاه های غیررسمی است که باید جایگزین حاشیه نشینی شود.

کاندیدای انتخابات شورای ششم تبریز در همین خصوص ادامه داد:اواخر سال۱۳۹۲ قراردادی فیمابین شهرداری تبریز، اداره کل راه و شهرسازی، انجمن انبوه‌سازان و استانداری مبنی بر انتقال ۴۰ هزار واحد حاشیه‌نشین به امضا رسید که بعد از گذشت ۸ سال، الان تنها ۶۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال اجراست.

با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بعد از تهران، اولین دفتر مطالعات مترو کشور در سال ۶۶ در تبریز راه‌اندازی شد اما بعد از یکسال جلوی فعالیت‌های دفتر گرفته شد تا توقف و تاخیر دو دهه‌ای در آغاز عملیات اجرایی قطار شهری تبریز اتفاق بیافتد.

عزتی درخصوص بازیابی هویت تاریخی شهر تبریز نیز ابراز کرد: یکی دیگر از الویت های من در صورت راهیابی به شورای ششم بازیابی هویت تاریخی شهر بزرگ تبریز خواهد بود.

این مدیر بازنشسته شهرداری تبریز، درخصوص تاثیر جذب سرمایه گذار برای افزایش رشد و درآمد پایدار شهری تاکید کرده و افزود:بایستی مدیری با دید وسیع که با دل و جان به موضوع جذب سرمایه‌های بخش خصوصی معتقد است، در راس امور این واحد قرار بگیرد.

عزتی مشکلات مالی شهرداری را بسیار حاد دانسته و افزود: شهرداری تبریز هم اکنون حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر نیرو دارد و ماهانه چیزی حدود ۱۳۵ میلیارد تومان حقوق می‌دهد، این در حالیست که کل بودجه شهرداری در سالجاری ۶ هزار میلیارد تومان است.

این کاندیدا در پایان همچنین اظهار کرد:  عدم شفافیت در تعریف وظایف و ماموریت‌ها اصلی‌ترین عامل بروز فساد است و  تا زمانی که جلسات در پست درهای بسته و تصمیمات پنهان از چشم شهروندان و رسانه‌ها اتخاذ شوند، نه مشکلات حل می‌شود و نه این مملکت درست خواهد شد.

  • 26 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها :

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011