معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بودجه ۹۸ هزار میلیاردی شهرداری و دهیاری های کشور

5 تیر 1400

معاون وزیر کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را بزرگترین دستگاه اجرایی با بودجه ۹۸ هزار میلیارد تومانی دانست و عنوان کرد: در سطح کشور ۱۴۰۰ شهرداری و ۹۲ هزار دهیاری داریم که دارای یک جامعه هدف ۸۰ میلیونی هستند.

مهدی جمالی نژاد در جلسه شورای اداری استان گیلان، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی را یکی از معاونت های پرکار وزارت کشور دانست و اظهار کرد: وظایف و ماموریت های این معاونت از چندین وزارتخانه و سازمان بیشتر است.

وی با بیان اینکه معاونت عمرانی وزارت کشور دو حوزه مستقل و وسیع را اداری می کند، افزود: علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی کل کشور اعم از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، وظیفه پیگیری پروژه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را نیز بر عهده داریم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، با اشاره به افتتاح ۱۸ هزار پروژه هفته دولت و ۳۰ هزار پروژه دهه فجر کشور طی سال گذشته، عنوان کرد: علاوه بر اجرای این پروژه ها، رصد مشکلات و حل معضلات آنها نیز بر عهده این معاونت است.

جمالی نژاد، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را بزرگترین دستگاه اجرایی با بودجه ۹۸ هزار میلیارد تومانی دانست و عنوان کرد: در سطح کشور ۱۴۰۰ شهرداری و ۹۲ هزار دهیاری داریم که دارای یک جامعه هدف ۸۰ میلیونی هستند.

وی با اشاره به نقش معاونت های هماهنگی امور عمرانی استانداری ها در پیگیری پروژه های عمرانی شهری و روستایی، اضافه کرد: استان گیلان از جمله استان های مهم و حساس در حوزه پروژه های عمرانی است و غالب پروژه ها جنبه ملی دارد، اما متاسفانه در حوزه پسماند هنوز اقدامات لازم صورت نگرفته است.

معاون وزیر کشور، استان گیلان را متعلق به جمعیت ۸۵ میلیونی کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه هموطنان از مواهب طبیعی این استان بهره مند می شوند و لذا وظیفه سنگینی در بخش محیط زیست و پسماند این استان داریم.

جمالی نژاد، درآمدهای گیلان را استانی و مشکلات آن را ملی دانست و متذکر شد: در روزهای پایانی دولت دوازدهم قرار داریم که از نظر عمرانی بسیار مهم و حساس است لذا معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برای چهار سال پیش رو برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

  • 5 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011