معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

توسعه روستاها یک اصل مهم است

5 تیر 1400

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: توسعه روستاها یک اصل مهم و اساسی در کشور است که باید مود توجه مسوولان قرار بگیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه درحاشیه سفر به بروجرد و افتتاح چند طرح عمران شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور برای توسعه بایستی جمعیت آن به صورت متوازن در کشور و امکانات آن در تمام نقاط پخش شود.
وی تصریح کرد: بروجرد به عنوان شهر میانه محسوب می‌شود که می‌تواند خیلی اثربخش باشد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر بیان کرد: روستاهای بروجرد زنده و پویا است و این خیلی مهم بوده و این همدلی و هم افزایی که در شورا و شهرداری وجود دارد به پویایی شهر خیلی کمک می‌کند.
جمالی نژاد اضافه کرد: شهر زنده باعث ایجاد اشتغال می‌شود و احداث این بازارچه فوق‌العاده ارزشمند است.
وی ادامه داد: امیدواریم با هم افزایی در شوراهای جدید پروژه های نیمه تمام در سطح کشور تکمیل و افتتاح شود.
شهردار بروجرد گفت: سال ۱۴۰۰ برای شهرستان سال عمرانی و آبادانی است.
رحیم جافری اظهار داشت: سال‌های گذشته شهرداری بروجرد به دلایل مختلف مشکلات زیادی پشت سر گذاشت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری به ساحل امن و آرامش رسیده و توانسته طی دو سال گذشته بدهی‌های سنگین این نهاد خدمات رسان شهری پرداخت شد.
جافری اضافه کرد: علاوه بر ایجاد بازارچه شهروند یک بازارچه دیگر در خیابان شهید چمران این شهرستان با هدف ساماندهی فروشندگان سیار احداث خواهد شد.
به گزارش ایرنا سفر یک روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بروجرد به دعوت فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی انجام شده که با بازدید از مراکز مختلف شهری بروجرد و بررسی مسایل و مشکلات شهری خواهد بود همچنین امروز بازارچه شهروند، المان میدان امام خمینی(ره) و سالن پیش سردکن کشتارگاه با حضور جمالی نژاد افتتاح می‌شود.

  • 5 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011