معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۱۱ روستا در خراسان رضوی به شهر ارتقا می‌یابد

12 تیر 1400

استاندار خراسان رضوی از ارتقای ۱۱ روستای دیگر به شهر خبر داد و گفت: به این ترتیب تعداد شهرهای تازه تاسیس این استان در سال جاری به ۹۰ شهر افزایش می‌یابد، مراحل اداری ارتقای این روستاها در استانداری شده و به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه سفر به گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۰ سفری که  ۵۶ شهر و ۸۰ روستای این استان انجام شد مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کردیم؛ پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی مورد توجه خاص قرار دارد و برای این منظور بخشی در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایجاد شده تا مصوبات را به صورت مستمر و با جدیت پیگیری کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ظرفیت‌ها و مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان چند ماه قبل از سفر به آنها توسط گروه‌های مدیریتی و کارشناسی استانداری و مسئولان مربوطه رصد می‌شود و در سفر به این مناطق با همفکری بین بخشی راهکارهای لازم ارائه و طی مصوبات به برنامه اجرایی تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: با ارتقای ۱۱ روستای دیگر به شهر، تعداد شهرهای تازه تاسیس این استان در سال جاری به ۹۰ شهر افزایش می‌یابد، مراحل اداری ارتقای این روستاها در استانداری شده و به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم.

معتمدیان با بیان اینکه نظارت بر روند فعالیت‌ها و شروع به کار شهرداری‌ها و توسعه زیرساخت‌ها از طریق جذب حمایت‌های لازم و تخصیص اعتبارات در کنار ارتقای مناطق مورد توجه قرار دارد، از رایزنی با معاونت هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور جهت اختصاص ماشین آلات و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه زیرساخت‌های شهرهای تازه تاسیس و رفع مشکلات و محدودیت‌های موجود خبر داد.

 

  • 12 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها :

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011