معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پیام استاندار مازندران به مناسبت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها

14 تیر 1400

استاندار مازندران به مناسبت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها؛ با صدور پیامی؛ از تلاش های خالصانه نیروهای خدوم در عرصه خدمات عمومی؛ در شهرها و روستاها بویژه در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

دفترمازندران درساری؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاش ها و زحمات شبانه روزی فعالان عرصه خدمات عمومی در شهرداری ها و دهیاری ها؛ مصداق بارز و تجلی عینی مشارکت و نقش آفرینی مردم است.

شهرداری ها و دهیاری ها که بر اساس قانون، نهادها و سازمان های عمومی غیر دولتی، به شمار می آیند در پیوند، تعامل و همکاری با دولت، وظایف و مسؤلیت های خطیر و متنوعی را در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … عهده دارند و از اشتغال تا تولید و خدمات رسانی گسترده به مردم در سطح شهرها و روستاها و کوهپایه ها و حتی مقابله با بحران ها و رخدادهای طبیعی با اهتمام و مجاهدت فراوان، نقش آفرینی می کنند، که جلوه های تقدیرآمیز آن را در ۳ سال اخیر در بحران های سیل و توفان و شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم.

این گستره پر اهمیت و ارزشمند فعالیت شهرداری ها و دهیاری ها نشانگر آن است که اگر در راستای تقویت این دو نهاد؛ خاصه در شرایطی که شاهد توسعه زندگی در شهرها و بازگشت روستاییان به مناطق اصلی و زیستگاه های مولد خود  در سال های اخیر شاهد هستیم؛ قدم های لازم برداشته شود، هم زمینه تقویت مدیریت شهری و هم زمینه رشد و توسعه خدمات در روستاها فراهم تر می شود.

چهاردهم تیر در تقویم رسمی کشور، بنام روز «شهرداری و دهیاری» نامگذاری شده است و این فرصت را نباید در جهت قدردانی و تشکر از این عزیزان مخلص و ساعی این دو عرصه مهم از دست داد.

مازندران استانی با مزیت ها و ظرفیت های قابل توجه در گستره مناطق شهری و روستایی خود است و چنانچه مبانی اساسی توانمندسازی این دو نهاد از جمله ایجاد درآمدهای پایدار و توجه به داشته ها و نگاه برنامه ای برای تقویت آن ها در دستور کار شهرداری ها و دهیاری ها قرار گیرد، بنحو چشمگیری در توسعه استان نقش خواهد داشت و بحمدالله این مهم در سال های اخیر خاصه در حوزه های توسعه دامپروری، بوم گردی، گردشگری ساحلی و نظایر آن و ایجاد زمینه های لازم برای سرمایه گذاری در این حوزه ها مورد توجه و اقبال قرار گرفته است و اقدامات خوبی در این موارد شاهد بوده ایم.

اینجانب چهاردهم تیرماه؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و امیدوارم با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های متنوع در استان و بهره گیری از مشارکت عمومی و در سایه اهتمام و مجاهدت خادمان مردم در این دو نهاد؛ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) به عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده، شاهد بالندگی و شکوفایی مازندارن بویژه در حوزه ماموریت های ابلاغی به این دو مجموعه باشیم. ان شاء الله تعالی

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

  • 14 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011