معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

کمک ۲۶ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

28 شهریور 1400

شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم استان از طریق مراکز نیکوکاری ۲۶ میلیارد و ۷۱۵ تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

جاسم محمدی فارسانی در گفت و گویی ، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجد محور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه‌اندازی و مدیریت می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱۷ مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری میزان کمک‌های نقدی مردم استان به مراکز نیکوکاری را سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: همچنین مجموع کمک‌های غیرنقدی نیز ۲۳ میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان برآورد شده است.

محمدی با اشاره به راه‌اندازی مراکز تخصصی نیکوکاری، تصریح کرد: هشت مرکز به صورت تخصصی در زمینه فرهنگی، هشت مرکز کارآفرینی به منظور ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان و شش مرکز در حوزه زکات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، گفت: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط نیروهای مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می‌رسد.

  • 28 شهریور 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011