معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گازرسانی به ۷۵ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد/ گاز در زمستان قطع نمی‌شود

24 مهر 1400

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۳۹ روستا از نعمت گاز برخودار هستند که تا دهه فجر این تعداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمان خادم در نشست با اصحاب رسانه با تبریک نهم ربیع‌الاول آغاز امامت ولی عصر(عج) گفت: مطبوعات باید نقد دستگاه ها را نقد کنند اما نقد با تهمت و افترا متفاوت است همکاران من تلاش کردند خدمات گاز تا دورافتادترین نقاط استان برده شود.‌

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه مشاهده می‌شود که گاهی رسانه برخی موارد را بدون اینکه مستندات داشته باشند یک طرفه قضاوت می‌کنند.شرکت گاز در این شرایط و وضعیت اقتصادی جزء معدود اداراتی بوده که کارش تعطیل نشد. امید را به مناطق محروم و دورافتاده تزریق کرده است.

وی بیان کرد: شرکت گاز در خدمت مردم است و کار سیاسی در شرکت گاز جایگاهی ندارد اگر اینگونه باشد مطالبات مردم نادیده گرفته می شود حتی اگر کارکنان شرکت، کار سیاسی را دخیل کنند با آنها برخورد می‌شود وامدار هیچ کسی به جزء مردم نیستیم و اگر جایی ما نسبت به مردم کوتاهی کردیم نقد کنید.

این مسئول بیان کرد: مهمترین مسئله برای روستاهای دورافتاده گازرسانی است که به نحو احسن این کار را انجام داده و داریم انجام می‌دهیم البته چون تبلیغ نمی‌کنیم مظلوم واقع شده‌ایم در حالی که خدمت بهترین تبلیغ برای این شرکت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۸۳۹ روستا در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخودار هستند گفت: یک هزار و ۱۱۵ روستا قابلیت گازرسانی دارند که ۵۱۷ روستا بالای ۲۰ خانوار است که به همه این روستاها گازرسانی شده است که بیش از ۷۵ درصد روستاها گاز دارند تا دهه فجر آمار روستاهای برخودار از گاز افزایش خواهد یافت.

خادم با اشاره به اینکه سالانه برای تامین سوخت خانوارها درختان زیادی قطع می‌شود، افزود: برای حفظ منابع طبیعی و رفاه خانواده‌ها گاز تا دورترین و محرومترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد برده شده که در حال حاضر ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد در حال انجام است که پروژه قلعه رئیسی و دیشموک، ممبی سرآسیاب و زیلایی از جمله این پروژه‌ها است.

این مسئول بیان کرد: گازرسانی به ۱۰۰ روستا در پروژه قلعه رئیسی و دیشموک با ۴۰ هزار نفر به بهره‌برداری رسید.پروژه ممبی سرآسیاب یک ماه آینده افتتاح می‌شود و پروژه زیلایی به مناقصه رفته و بعد از مشخص شدن پیمانکار عملیات گازرسانی از سمت چهارمحال و بختیاری و بویراحمد آغاز می‌شود.

خادم با بیان اینکه جزء ۱۰ شرکت برتر گازرسانی کشور هستیم، بیان کرد: شرکت گاز زمینه را برای حضور نیروهای جوان و با استعداد  فراهم کرده است. از سال ۹۵ که وارد شدیم مهمترین دغدغه نیروهای پیمانکار بودند که ۴ میلیارد و ۶۰۰ تومان برای نیروها در نظر گرفته شده بود و درآمد نیروها افزایش پیدا کرد.حقوق نیروهای پیمانکاری افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به زیلایی در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: وزیر نفت که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کرد ۱۱۰ میلیارد تومان به زیلایی اختصاص داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر قطعی گاز در زمستان امسال گفت: در استان کمبود گاز نداریم اما باید گاز استان‌های شمالی را تامین کنیم اولویت تامین گاز خانگی است. این خبر را به مردم بدهیم که قطعی گاز در زمستان نخواهیم داشت.

  • 24 مهر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011