معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

همدلی مسئولان زرین دشت با مردم در دوشنبه‌های همدلی

15 آبان 1400

زرین دشت-  اعضای شورای فرهنگ عمومی زرین دشت باپیشنهاد راه‌اندازی طرح«دوشنبه‌های همدلی»با شناسایی مشکلات روستاها و عرفی ظرفیت‌های مناطق روستایی به دنبال هم افزایی و حل مشکلات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت در جلسه ظهر شنبه این شورا اظهار کرد: این طرح با هدف رفع ضعف‌ها، معرفی ظرفیت‌ها، ایجاد شور و نشاط و همچنین رسیدگی به مشکلات مردم در نقاط روستایی این شهرستان دنبال می‌شود.

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور بر ضرورت آشنایی و تعامل مسئولان این شهرستان با ظرفیت‌ها و مشکلات خانوارهای روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورت هماهنگی بین بخشی با سفر به روستاهای شهرستان در قالب دوشنبه‌های همدلی با دیدارهای رو در رو برای حل مشکلات مردم و کاهش رفت و آمد مردم به ادارات تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مناطق روستایی زرین دشت مشکلات زیادیست که در طرح دوشنبه‌های همدلی می‌توان از ظرفیت‌های بین بخشی ادارات و خیرین در راستای خدمت بهتر به مردم بهره برد.

امام جمعه زرین دشت با بیان اینکه در صورت اجرایی شدن این طرح هر هفته یکی از روستاهای شهرستان مقصد کاروان همدلی خواهد شد، خاطرنشان ساخت: تلاش می‌شود تا در این روز کاروان سلامت شهرستان نیز با اعزام پزشک و اقلام دارویی به ویزیت رایگان بیماران بپردازند.

دروند در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته شورای فرهنگ عمومی بر ضرورت بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پیاده سازی فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

  • 15 آبان 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011