معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اختصاص یک میلیارد تومان تسهیلات برای روستاهای بیارجمند

2 آذر 1400

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال یکی از راهکارهای ماندگاری روستائیان است، گفت: یک میلیارد تومان‌اعتبار و تسهیلات برای ایجاد اشتغال ویژه روستاهای محروم بیارجمند اختصاص خواهد یافت.‌

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی، ظهر سه شنبه در جمع مردم صالح آباد و روستاهای همجوار در بخش بی ارجمند از جمله محروم‌ترین مناطق استان سمنان به میزبانی مسجد این روستا ضمن اشاره به محرومیت زدایی به مثابه یکی از رسالت‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم، ابراز کرد: دولت افزایش ماندگاری روستاییان و رفع دغدغه دامداران در خصوص تأمین نهاده‌های دامی را در برنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه با حضور روستاییان در حاشیه کویر، شاهد امنیت‌پایدار در این منطقه هستیم، ابراز کرد: امروز به دنبال ایجاد شرایطی هستیم که بتواند اشتغال را در روستاهای بی ارجمند حفظ کند تا زمینه‌های افزایش ماندگاری روستاییان تأمین شود.

استاندار سمنان همچنین خطاب به شورای اسلامی روستاهای خارتوران نیز بیان کرد: باید دهیارانی انتخاب شوند که به دنبال افزایش بهره‌وری و تولید ثروت در روستا باشند. که این مهم نیز یکی از راهکارهای ارتقای ماندگاری مردم روستاهای محروم به خصوص در خارتوران بی ارجمند است.

هاشمی با بیان اینکه یک میلیارد تومان‌اعتبار و تسهیلات با بهره چهار درصد برای ایجاد اشتغال اختصاص خواهد یافت، ابراز کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تقویت منابع اعتباری دهیاری‌های منطقه خارتوران برای برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار اختصاص خواهد یافت تا بتوانیم در زمینه مهارت افزایشش مردم نیز کارهای خوبی را صورت دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خارتوران در جنوبی ترین بخش شاهرود از جمله محروم‌ترین مناطق استان سمنان است.

  • 2 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011