معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رشد دو برابری ثبت نام زنان در شوراهای اسلامی روستایی اسفراین

28 فروردین 1400

فرماندار اسفراین از رشد دو برابری حضور بانوان داوطلب عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان اسفراین در مقایسه با ادوار گذشته به خصوص دور پنجم ( فعلی) خبر داد.

مهدی کرامتی افزود: ۸.۵ درصد از مجموع داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا ها در این شهرستان را زنان تشکیل می دهند که این‌ آمار ‌نسبت به دروه پنجم  انتخابات شوراهای روستایی  در این شهرستان دو برابر بیشتر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، وی اظهارکرد: از ۹۶۰ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای های روستا ها در شهرستان اسفراین ۸۷۹ نفر مرد و ۸۱ نفر را زنان تشکیل می دهند  و این در حالی است که آمار زنان داوطلب در دوره پنجم که ۴۴ نفر بود.

کرامتی با اشاره به استقبال و مشارکت بالای زنان روستایی اسفراین برای  کسب کرسی شوراهای روستاهای شهرستان گفت: براساس بررسی آمار ثبت نام داوطلبان زن روستایی برای انتخابات ششم شوراهای اسلامی روستایی در اسفراین حدود سه درصد از میانگین آمار زنان در هفت شهرستان دیگر استان خراسان شمالی نیز بالاتر است.

فرماندار اسفراین افزود: برای این دوره  از انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان اسفراین ۲۹ نفر از بانوان در بخش بام و صفی آباد و ۵۲ نفر از بانوان در بخش مرکزی ثبت نام کردند.

  • 28 فروردین 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011