معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بسیج تنها راه برون رفت بحران از کشورهای اسلامی است

3 آذر 1400

شیراز – استاندار فارس گفت: بسیج و الگوهایی مانند آن، تنها راه برون‌ رفت‌ بحران از کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در مراسم بسیجیان «حماسه اقتدار» در شهرستان ارسنجان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی (ره)، در جمع بسیجیان شهرستان ارسنجان گفت: شهدا جان باارزش خود را برای تأمین آرامش، آسایش و رفاه ما هزینه کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی (ره) بنیانگذاری کردند، افزود: امروز اگر کشور ما با اقتدار کامل حرف‌های فراوانی برای گفتن در سطح خاورمیانه و جهان دارد به برکت نیروی مردمی بسیج و اقدامات بسیجیان است.

ایمانیه عنوان کرد: اگر کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه و یمن از دست استعمارگران و داعشی ها نجات یافتند، به دلیل ایجاد نیروهایی مانند حشد الشعبی بود که از بسیج برای تشکیل و فعالیت خود الگو گرفته‌اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداوند است، گفت: نیروهای بسیج باید قدر خود را بدانند و شاکر پروردگار باشند.

وی با یادآوری اینکه در چند ماه گذشته بحران کرونا با فوت روزی ۷۰۰ نفر، بدترین شرایط را برای هموطنان رقم زد تصریح کرد: کرونا در چند ماه ما را با بحران‌های اقتصادی و اجتماعی مواجه کرده بود اما با آغاز به کار رئیس جمهور بسیجی و حل مشکل تأمین واکسن و با همراهی تمام نیروهای بسیج، ارتش، سپاه ونیروی انتظامی شاهد ایجاد پایگاه‌های واکسیناسیون گسترده در کشور بودیم. اقداماتی که منجر به این شد کشور در مقابله با کنترل کرونا و انجام واکسیناسیون تبدیل به نمونه‌ای خاص شود.

استاندار فارس با بیان اینکه ورود بسیج به عرصه سازندگی تدبیری بود که ازسوی مقام معظم رهبری اندیشیده شد، عنوان کرد: اقدامات مبتنی بر محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در حال انجام است؛ همچنین حرکت بسیج در عرصه علم و فناوری نیز به‌زودی نتایج خود را نشان می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان فارس جمعیت بسیجیان کشور را ۸۶ نفر میلیون نفر دانست و گفت: از جمعیت ایران برخی نام خود را به‌صورت بسیجی ثبت و برخی دیگر ثبت نکردند، اما تلاش و نوع زندگی بسیجی، کشور ما را در قله عظمت قرار داده است.

او با اشاره به شعار سال جاری در هفته بسیج، «بسیج پاره تن و قسمتی از جان مردم ایران است»، این نهاد و تفکر بسیجی را عامل اقتدار و امنیت و کشور دانست.

استاندار فارس در جمع بسیجیان شهرستان ارسنجان، مردم این خطه را در استان فارس معروف به کسانی دانست که در عرصه‌های فرهنگ و اقتدار و تلاش، حضور فعال در میدان دارند.

  • 3 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011