معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاران وظایف اجتماعی را جدی بگیرند

7 آذر 1400

گناوه – ایرنا – مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: دهیاران باید نسبت به وظایف اجتماعی خود در روستاهای حساس و واقف باشند و آن را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، محمد مظفری روز شنبه در حاشیه برگزاری جشنواره غذاهای محلی در روستای گاوسفید بزرگ بخش ریگ شهرستان گناوه به خبرنگاران اعلام کرد: دهیاران روستاها، علاوه بر وظایف توسعه عمرانی باید در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز برنامه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روستاها در زمینه زیر ساخت های فرهنگی بسیار فقیر هستند، گفت بخشی از اعتبارات دهیاری ها باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی هزینه شود.
مظفری بیان کرد: باتوجه به اینکه کرونا باعث شده است اجرای طرح نشاط اجتماعی در دوسال در سطح استان کمرنگ شود، شهرداری ها و دهیاری برای اجرای هر چه بهتر چنین طرحی در فضاهای باز شهری و روستایی استان برنامه‌ریزی کنند.
وی افزود: دهیاران در زمینه احداث و راه اندازی کتابخانه به عنوان یک مرکز مهم فرهنگی اهتمام به خرج داده و برنامه ریزی کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید به وظایف قانونی خود در ارائه خدمات به روستاهای استان عمل کنند.
وی با بیان اینکه گردشگری و بوم‌گردی بستر بسیار مناسبی برای توسعه روستایی در این استان است، افزود: توسعه بوم گردی در بلندمدت می‌تواند برای خانواده‌های روستایی استان اشتغال پایدار ایجاد کند.
جشنواره غذاهای بومی و محلی در روستای گاوسفید به همت شورا و دهیاری روستا و با مشارکت پرشور اهالی و  روستاهای همجوار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  برگزار شد.

  • 7 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011