معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابلاغ تقویم هفته پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی

14 آذر 1400

همگام با ستاد ملی هفته پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور گرامیداشت این هفته در عرصه‌های مدیریت شهری و روستایی، تقویم هفته پژوهش از سوی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور اجرا به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این هفته “هشتمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی” در تاریخ ۲۴ آذر ماه (به صورت مجازی) همزمان با “سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری” با مشارکت شهرداری تهران برگزار می شود.

وی  همچنین درخصوص اهمیت پژوهش در حوزه مدیریت های شهری و روستایی تصریح نمود: اصل مهم در دستیابی به دانش محوری در شهرها و روستاها اینست که پژوهش و نوآوری باید در اولویت برنامه های مدیریت شهری و روستایی قرار گیرد.

زیارتی نصرآبادی، با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه پایدار و ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی در شهرها و روستاهای کشور و همچنین مقابله با چالش‌های روزافزون شهرها و روستاها بیش از هر چیز نیازمند نگاه علمی و مبتنی بر تحقیق و پژوهش هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه در عرصه های مدیریت شهری و روستایی شاهد حساسیت دست اندرکاران این عرصه ها در شهرداری ها و دهیاری ها و شوراها در زمینه بکارگیری یافته های پژوهش های کاربردی در برنامه ریزی ها و اجرای فعالیت ها و پروژه های مختلف هستیم.

زیارتی ضمن اشاره به نامگذاری ایام هفته پژوهش، از مدیران شهری و روستایی کشور خواست در هر یک از روزهای هفته پژوهش با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های محلی و استانی به نکوداشت این هفته پرداخته و از فرهیختگان، پژوهشگران و نوآفرینان عرصه مدیریت شهری و روستایی به نحو شایسته تجلیل نمایند.

  • 14 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011