معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آموزش شوراها در صدر کارهای پیش روست

27 آذر 1400

ایسنا/قم رئیس شوراهای شهر و روستای استان گفت: آموزش درست اعضای شورا عاملی عملکرد صحیح آن‌ها خواهد بود.

ماشاء الله سعادتمندفر رئیس شوراهای شهر وروستای استان در همایش تبیینی شوراهای شهر و روستای استان قم گفت: همایش تبیین وظایف و اختیارات شوراهای شهر و روستا به همت فرمانداری برگزار شد. روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان قم حضور داشتند. مشکلاتی که بر سر راه این فعالان وجود دارد مورد بررسی قرار گرفت. مسئولان دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های قضایی و نمایندگان مجلس در جلسه حضور داشتند.
وی افزود: مشکلاتی که شورای روستاها و شهرها داشتند مورد بررسی قرار گرفت. یکی از وظایف مهم شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری و دهیاری‌هاست.
سعادتمندفر گفت: آقای طالبی بازرس استان موضوعاتی رادر این جلسه مطرح کرد که این وظیفه باید مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم دیگر تخلفی در عرصه دهیاری‌ها و شهر نداشته باشیم.
وی عنوان کرد: تمام تلاش ما نیز نظارت بر وظایف شوراها است که پیش زمینه آن نیز آموزش شوراها است که در این زمینه با شورای عالی استان‌ها فعالیت‌های مثبتی در حوزه آموزش انجام شده است که این ظرفیت برای شوراها ایجاد شود.
سعادتمندفر اظهار داشت: سعی داریم از ظرفیت جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا استفاده کنیم. در بازدیدی که در خبرگزاری ایسنا داشتیم موضوعات بسیار مناسبی مطرح شد که قطعا می‌توانیم از این ظرفیت به همراه ظرفیت‌های گسترده جهاد بهره ببریم.

  • 27 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011