معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

میزان پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان از محل مالیات ۲.۴ برابر شد

30 آذر 1400

زنجان- مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: میزان پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان زنجان از محل مالیات ۲.۴ برابر شده است.

 

به نقل از امور مالیاتی استان زنجان،میرحیدر رضوی گفت: در ۹ ماهه سال گذشته مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان واریز شده بود.

وی اظهار کرد: از نرخ ۹ درصد قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، ۳ درصد  به حساب شهرداری ها و دهیاری ها برای توسعه پایدار شهری و روستایی واریز می شود.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان با تقدیر از مشارکت مودیان در پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده، گفت: این نوع مالیات مصداق واقعی عدالت مالیاتی است که هیچ باری بر دوش تولیدکننده نمی‌گذارد و مصرف‌کنندگان با توجه به میزان مصرفشان، مالیات پرداخت می‌کنند، ضمن آنکه حدود یک‌سوم آن خرج عمران و آبادانی شهرها تا دورترین نقاط محروم استان می‌شود و به عبارتی باعث توسعه متوازن می‌شود.

رضوی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و بهنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین و تشریح کارکردها و آثار پرداخت مالیات موجب همکاری و مشارکت بیشتر مردم می شود.

وی افزود: اگر چنین حسی در مردم به وجود آید که اخذ مالیات به‌ وسیله دولت در راستای ساختن فردایی بهتر برای شهروندان و فرزندانشان است، تمایل و رغبت ایشان برای پرداخت مالیات بیشتر می‌شود که در این راستا لازم است تمام ارگان‌ها و نهادهای اجرایی استان با امور مالیاتی همراه شوند.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان ابراز داشت: در ۹ ماهه امسال بالغ بر ۳۹۴ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شد که میزان پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های زنجان از مالیات ۲.۴ برابر شد.

  • 30 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011