معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

جایگاه مشورتی شوراهای بخش خراسان شمالی ارتقا می‌یابد

14 دی 1400

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: جایگاه مشورتی شوراهای بخش ارتقا می‌یابد تا این شوراها در تمامی تصمیم گیری ها نقش مؤثری داشته باشند.

امین کلاته صبح سه شنبه در جلسه شوراهای بخش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به زودی ضمن آنکه جایگاه مشورتی شوراهای بخش ارتقا می‌یابد این شوراها در تمام تصمیم گیری ها نقش مؤثری خواهند داشت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی ادامه داد: دخالت در امر تصمیم‌گیری از سوی شوراهای بخش به دلیل تسلط آنان بر منطقه حوزه کاری است که می‌توانند در کنار فرمانداران بازوی توانمندی برای اداره امور باشند.

وی افزود: اولویت دفتر روستایی استانداری، اشتغال و درآمدزایی است لذا دهیاری‌ها و شوراهای بخش برای تحقق این مهم نقش پررنگی دارند.

کلاته یکی از راه‌های ایجاد درآمد و اشتغال را تشکیل تعاونی‌ها دانست و گفت: امیدواریم شوراهای بخش و دهیاری‌ها با کمک یکدیگر در این مسیر سوق پیدا کنند.

وی تصریح کرد: نظارت بر پروژه‌های عمرانی از انتظارات دفتر روستایی از شوراهای بخش است که باید محقق شود.

کلاته نظارت بر عملکرد شوراهای روستاها، پیگیری امور دهیاری‌ها، پیگیری امور روستاهای فاقد شورا، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بخش و حل اختلاف بین چند روستا را از مهم‌ترین وظایف شوراهای بخش برشمرد.

  • 14 دی 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011