معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاران تنگستان از ظرفیت فکری و اجتماعی مردم استفاده کنند

20 دی 1400

فرماندار تنگستان باتاکید بر اینکه نشست‌های هم اندیشی محور امور است، گفت: هر دهیار و شورایی که توانست از ظرفیت فکری و اجتماعی مردم بیشتر استفاده کند می‌تواند کارهای بهتری انجام دهد.

احمد لطفی صبح دوشنبه در جلسه معارفه دهیاران روستاهای بخش دلوار که امام جمعه موقت، بخشدار و شورای بخش دلوار نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورا در روستاها استفاده از افکار وهم اندیشی عمومی است اظهار داشت: شورا و دهیاران در روستاها بعد از ورود به میدان کار و خدمت وظیفه دارند از افکار عمومی، پیشنهادات مردم و نقدهایی که نسبت به موضوعات کاری و دستگاه‌های اجرایی دارند استفاده کنند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه نشست‌های هم اندیشی در دهیاری و شوراها پایه کار باشد یادآور شد: هر دهیار و شورایی که توانست از ظرفیت فکری و اجتماعی مردم بیشتر استفاده کند می‌توانند کارهای بهتری انجام دهند.

وی بیان کرد: شورا و دهیاران روستاها باید پیشتاز وحدت در روستاها خود باشند که این جز اصلی ترین رسالت کاری آنها است.

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در روستاها انجام شده ادامه داد: کارهایی که نیاز است در روستاها انجام شود بر اساس مطالعات درست و اولویتی مورد نیاز مردم صورت گیرد.

لطفی خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید اولویت‌هایی که بیشتر در روستاها نیاز است مانند آب، برق، گاز، نیازهای اولیه خانواده‌ها، فرهنگ، آموزش و اقتصاد در دستور کار قرار دهند.

فرماندار تنگستان با اشاره به ظرفیت بسیار خوب بخش دلوار در حوزه‌های اقتصاد دریا، گردشگری افزود: دهیاران در بحث ایجاد اشتغال‌های فردی و خرد در روستاها بیشتر تلاش کنند.

  • 20 دی 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011