معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پاسخ به برخی سوالات کلیدی دهیاران (۹)

10 دی 1398
پاسخ به برخی سوالات کلیدی دهیاران (۹)

پرسش سی و ششم : یکی از مالکین روستا با توجه به اینکه سند دارد اما نصف زمین او جزء حریم اداره راه شده است آیا میتواند مجوز پروانه ساخت دریافت کند ؟

پاسخ : برای اخذ پروانه بایستی استعلام بنیاد شود چنانچه بعد عقب نشینی باقی مانده ملک ۲۰۰ متر مربع بود بنیاد مجوز میدهد در غیر این صورت نمیتواند پروانه صادر شود.

پرسش سی و هفتم : اگه شخصی کوچه ۸ متری را که در طرح هادی روستا می باشد را قصد داشته باشد به بن بست تبدیل کند ، چه مراحلی را باید طی کند ؟

پاسخ : ابتدا باید درخواست را به دهیاری بدهد ، سپس دهیاری نامه نگاری کند با بخشداری و بخشداری هم به کمیسیون امور زیربنائی که در استانداری برگزار میشود و نمایندگان بنیاد و چند ارگان دیگر هستند فرستاده شود ، بعد از موافقت میتوان کوچه را بن بست کرد .

پرسش سی و هشتم : درصورت گم شدن مهر دهیاری چه باید کرد؟

پاسخ : در صورت گم شدن مهر دهیاری، دهیاری مؤظف است بلافاصله مراتب را به بخشداری و شورای اسلامی بخش اطلاع دهد و موضوع را به نحوه مقتضی و با درج در روزنامه های محلی یا هر طریق دیگری به اطلاع عموم افراد ذینفع برساند این اقدامات برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی و اعلام بی اعتباری مهر مذکور است.
پس از این اقدامات دهیار باید سریعا نسبت به تقاضای تهیه مهر دیگر به کیفیتی که شباهت کامل با مهر قبلی نداشته باشد اقدام کند.

 

☘️ لطفا پرسش ها و نظراتتان را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید .

✅ پرسش های سری های قبل را نیز میتوانید مطالعه بفرمایید : سری سوالات یک – سری سوالات دو – سری سوالات سه – سری سوالات چهار – سری سوالات پنج _سری سوالات شش _ سری سوالات هفت  _ سری سوالات هشت

  • 10 دی 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011