معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استخدام دهیاران با سابقه دو یا سه دوره دهیاری

9 تیر 1400

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌های کشور؛
استخدام دهیاران با سابقه دو یا سه دوره دهیاری
دهیارانی که ۲ دوره متوالی و یا ۳ دوره متناوب به عنوان دهیار خدمت کرده اند بدون آزمون استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌ی های کشور امروز در جمعاستخدام دهیاران با سابقه دو یا سه دوره دهیاری دهیاران منتخب استان با بیان اینکه اصلاحیه آیین نامه استخدامی دهیاران در کمیسیون اجتماعی دولت در دست بررسی است، گفت: بر اساس این اصلاحیه دهیارانی که ۲ دوره متوالی و یا ۳ دوره متناوب به عنوان دهیار خدمت کرده اند؛ در صورتی که پست خالی باشد و مدرک تحصیلی داشته باشند، بدون آزمون استخدام می‌شوند.
قربانی افزود: امیدواریم ظرف روز‌های آینده این اصلاحیه در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب هیئت دولت برسد و تا قبل از پایان دولت به استانداری‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۱ میلیارد تومان از محل بند الف استانی به استان‌ها اعتبار داده می شود، گفت: قرارست امسال بیش از دو برابر اعتبارات از محل تبصره ۲ ماده سوخت به استان اختصاص داده شود.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌های کشور همچنین با بیان اینکه ۶ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ به حساب ۳۵ هزار و ۴۶۰ دهیاری در کشور واریز شده است، افزود: از این مبلغ ۶۵ میلیاردتومان به حساب ۹۰۰ دهیاری در خراسان جنوبی واریز شده است که نسبت به سال قبل ۱۵۰ درصد رشده است.
قربانی گفت: تلاش ما بر این است تا با اصلاح قانون ارزش بر افزوده امسال این مبلغ را افزایش دهیم.
وی افزود: به منظور ایجاد طرح‌های دررآمدزا برای دهیاری‌ها تفاهم نامه‌ای با پست بانک و ملی ایران منعقد شده است تا ۳ تا ۴ برابر بودجه مصوب به آن‌ها وام کم بهره برای ایجاد اشتغال داده شود.

  • 9 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011