معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۲۴۱ روستا دارای راه آسفالته است

27 آذر 1400

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آسفالت راه خاکی چهار روستای البرز خبر داد و گفت: از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۴۱ روستا دارای راه آسفالته است.

عادل منصورکیائی، اظهار کرد: در استان البرز هزار و ۷۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۷۹۲ کیلومتر آن آسفالته است.

وی با اشاره به اینکه طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر است، گفت: طول راه‌های روستایی البرز تقریبا دو برابر این رقم است.

این مسئول بیان کرد: از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۴۱ روستا دارای راه آسفالته است و درحال حاضر ۹۲ درصد از راه‌های روستایی البرز آسفالت شده‌اند.

منصور کیائی در ادامه با توضیح اینکه راه ۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در سطح استان هنوز آسفالت نشده است، گفت: تا پایان سال مالی جاری، احداث آسفالت راه چهار روستای استان را در دستور کار قرار داده‌ایم و اگر اعتبارات مصوب استانی به موقع  تخصیص داده شود تا سال آینده ۱۴ محور روستایی دیگر نیز بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه منبع تامین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه راه‌های روستایی از محل منابع اعتبارات استانی است، افزود: اعتبار مصوب برای انجام پروژه‌های مذکور، ۵۲ میلیارد تومان است که اجرای آنها با برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکاران عملیاتی خواهد شد.

  • 27 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011