معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استانداری سمنان وعده داد/ تصادف‌ها در ۴۱ نقطه حادثه‌خیز سمنان کاهش می‌یابد

23 اسفند 1401

به گزارشی ، مهدی صمیمیان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان صبح امروز در جمع شماری از مدیران استان سمنان اظهار کرد: حضور دهیاری‌ها با خودروهای چراغ گردان به‌منظور اعلام هشدار نقطه حادثه‌خیز در محورهای روستایی در نوروز ۱۴۰۲  برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: ۲۵۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان شناسایی شده است که ۴۱ نقطه حادثه‌خیز در محورهای روستایی قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دهیاری‌ها از ساعت ۲۰ شب تا سه بامداد، با خودروهای چراغ گردان برای اعلام هشدار نقطه حادثه‌خیز در نوروز ۱۴۰۲ در محورهای حادثه‌خیز روستایی حضور خواهند یافت.

صمیمیان گفت: استان سمنان، ۵۱ روستای هدف گردشگری دارد که نصب تابلو برای جذب گردشگران و افزایش ماندگاری مسافر در ۳۱ روستا در دست اجراست.

وی افزود: روستاهای هدف گردشگری استان در برنامه هفتم توسعه به‌منظور ظرفیت ارزشمند برای توسعه گردشگری موردتوجه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

  • 23 اسفند 1401
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011