معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار مرکزی نور : رضا ناییج نوری

4 مهر 1396
بخشدار مرکزی نور

بخشدار مرکزی  نور پس از تقریبا یکسال بلاتکلیفی معرفی شد.

قاصدک:صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۱۲/۲۸طی جلسه ای«رضا ناییج نوری»به عنوان بخشدار مرکزی نور معرفی شد.

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در این جلسه از زحمات و تلاشهای همه کسانی که در مدت یکسال گذشته که بخشداری مرکزی فاقد بخشدار بوده،متقبل زحماتی شده بودند،تقدیر و تشکر کرد و با قرائت حکم صادره از سوی استاندار مازندران،«رضا ناییج نوری»را به عنوان بخشدار مرکزی نور معرفی کردند.

گفتنی است رضا ناییج نوری از پرسنل فرمانداری نور بوده و به عنوان کارشناس دفتر فنی در این فرمانداری مشغول به خدمت بوده است.

شهرستان نور

 نام نخست شهرستان نور در گذشته رستمدار بوده که متشکل از چهار ناحیه شهری ناتل، بلده، تمیشان و ماهان بوده‌است. در جدیدترین کشفیات باستان‌شناسی در این شهر آثاری از دورهٔ اشکانیان پیدا شده‌است. در تاریخ شهرستان نور به همراه شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس ایالت کهن رویان را تشکیل می‌دادند که گاهی مرز غربی آن تا هوسَم (رودسر فعلی در استان گیلان) نیز ادامه میافت. این شهرستان در غرب استان واقع شده‌است و مرکز آن شهر نور است. نور یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده که به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌است. رستمدار به منظور شغل قالب مردم که ماهیگیر بوده‌اند و با قایق به ماهیگیری می‌پرداختند اطلاق می‌گشت.

  • 4 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011