معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۳۸۷ روستا در استان زنجان به سرویس اینترنت پرسرعت مجهز است

18 مهر 1396
فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تعداد روستاهای مجهز به سرویس اینترنت پرسرعت را ۳۸۷ روستا اعلام کرد و گفت: ۴۱۴ روستا هم به زودی به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد.

وحید فرخی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری در سطح کشور و استان اظهار کرد:ایجاد زیرساخت برای دولت الکترونیک برعهده وزارت ارتباطات و اطلاعات است که در این زمینه اقداماتی در سطح کشور و استان به اجرا درآمده است.

وی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور اشاره کرد و گفت: به جهت اهمیت مقوله آی تی در عصر کنونی لازم است تا زیرساخت های لازم در عرصه ارتباطات به روز شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: شبکه فیبر نوری هم از دیگر اقدامات وزارتخانه متبوع است که در استان زنجان هم به این مهم پرداخته شده است که مساله پهنای باندی که در این زمینه دنبال می شود.

فرخی به مساله تولید محتوا در قالب فیلم و عکس که نیازمند پهنای باند بالایی است اشاره کرد و گفت: طرح های «uso» رساندن خدمات فناوری اطلاعات اجباری برای اماکنی که برای بخش خصوصی صرفه اقتصادی ندارد اجرا می شود.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه در استان زنجان ۳۸۷ روستا می توانند از اینترنت نسل چهارم استفاده کنند؛ گفت: دستگاه های خودپرداز برای روستاهایی که خدمات بانکی ندارد در ۳۴ محل با اعتبار ۴ میلیارد تومان دستگاه های خودپرداز نصب شده است.

فرخی از تجهیز ۴۱۴ روستا به سرویس اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: با این اقدام تعداد روستاهای مجهز به سرویس اینترنت پرسرعت به ۸۰۰ روستا می رسد.

 

فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

منبع: خبرگزاری شبستان

www.shabestan.ir

  • 18 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011