معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح روستا تعاون در ۲۷ تعاون روستایی همدان اجرا می‌شود

18 آبان 1396
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تأکید بر اینکه استان همدان در اجرای طرح روستا تعاون در سطح کشور پیشرو است، گفت: طرح روستا تعاون در ۲۷ تعاون روستایی استان همدان اجرا می‌شود.

سید احمد توصیفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: کارآفرینی اقتصادی روستاییان با اجرای طرح «روستا تعاون» محقق می‌شود.

وی با تأکید بر پیگیری و تسریع طرح روستا تعاون، افزود: استان همدان در اجرای روستا تعاون که در کارآفرینی اقتصادی روستاییان مؤثر است پیشرو و آغازگر این طرح مهم کشوری بوده است.

توصیفیان با بیان اینکه تسهیلگری در ایجاد شغل با توجه به فرصت‌های موجود در روستاها از مزایای اجرای طرح روستا تعاون است، گفت: ایجاد صنایع متناسب با زندگی روستایی در روستاها، تسهیلگری و تضمین دادوستد محصولات روستایی، تسهیلگری در ایجاد شغل با توجه به فرصت‌های موجود در روستاها، ایجاد صنایع متناسب با زندگی و تضمین دادوستد محصولات از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد: طرح روستا تعاون در نظر رفته شده است که در یک هزار روستا در سطح کشور با محوریت یک هزار روستا یک هزار تعاونی اجرا شود.

 

طرح روستا تعاون

توصیفیان در خصوص نقش و تبیین طرح روستا تعاون در همدان، ابراز کرد: طرح روستا از طرح‌های درنظر گرفته شده در قالب اشتغال فراگیر است.

وی با تأکید بر اینکه طرح روستا تعاون در ۲۷ تعاونی روستایی استان همدان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح روستا تعاون توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها است، اظهار داشت: فعالیت‌های توسعه‌ای روستا بر مبنای بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در روستا و یا عضویت ساکنان روستایی است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

www.tasnimnews.com

  • 18 آبان 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011