معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

تنخواه گردان و طرز استفاده از آن در دهیاری ها

18 شهریور 1397

تنخواه گردان و طرز استفاده از آن در دهیاری ها

 تنخواه گردان چیست؟
عبارت است از مبلغی که شورای اسلامی روستا از محل درآمدهای سالانه دهیاری برای پرداخت هزینه های ضروری و فوری در حد معاملات جزئی و یا اضطراری دهیاری بصورت یکجا در نظر گرفته و اجازه استفاده از آن را در اختیار ذیحسابان قرار می دهد تا توسط آنها و با حفظ مسئولیت براساس مفاد دستوالعمل طرز استفاده از تنخواه گردان دهیاری ها در حد سهمیه های تعیین شده در اختیار کارپردازان، سرپرستان پروژه های عادی و یا حوادث غیرمترقبه و امور اضطراری که به موجب دستورالعمل اشاره شده مجاز به دریافت تنخواه گردان هستند قرار گیرد.

سقف تنخواه گردان چقدر می باشد؟
عبارت است از کل مبلغی که به موجب بند یک فصل دوم دستورالعمل مشخص می شود و دهیاری مجاز است پس از تصویب شورای اسلامی روستا به صورت تنخواه گردان در طول سال مالی استفاده نماید.

 سهم تنخواه گردان
حداکثر دو میلیون ریال از کل تنخواه گردان توسط ذیحسابان دهیاری با رعایت مفاد دستورالعمل طرز استفاده از تنخواه گردان دهیاری ها مستفاد از ماده ۴۳ آئین نامه مالی دهیاریها در اختیار اشخاص ذیصلاح قرار می گیرد.

کار پرداز
فردی است که از بین افراد واجد شرایط و صاحب صلاحیت و امانتدار با پیشنهاد مدیر امور مالی و حکم دهیار به این سمت منصوب می گردد تا با رعایت مفاد مواد ۳ و ۴ آئین نامه مالی دهیاری ها و سایر امور جاری انجام وظیفه نماید.

عواید مستمر
عبارت است از منابع محقق شده ناشی از در آمدهای سالیانه مطابق با ماده ۲۶ آئین نامه مالی دهیاری ها که از آخرین تفریغ بودجه مصوب پس از کسر منابع حاصل از دریافت وام، فروش اموال منقول و غیرمنقول و هدایای دریافتی استخراج می شود.

 

 

 

تنخواه گردان و طرز استفاده از آن در دهیاری ها

 


🔴 برای سفارش محصولات مدیریت روستا لطفا بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

تماس: ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ در ساعات کاری(۸:۳۰ الی ۱۶) و در ساعات غیراداری با شماره ۰۹۱۱۶۶۶۲۲۰۸ آقای مهدی زاده تماس حاصل نمایید.

  • 18 شهریور 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011