معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۳۰ روستا در هر هفته از آب آشامیدنی بهره مند می شوند

31 خرداد 1398
30 روستا در هر هفته از آب آشامیدنی بهره مند می شوند

رضا اردکانیان ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه آب رسانی به گلشهر و ۴۱ روستای شهرستان گلپایگان ، اظهار کرد : آب نقش مهمی در توسعه کشور و استمرار حیات و آسایش و امنیت خاطر مردم دارد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه بردباری و خویشتن داری مردم باعث افزون شدن نعمت الهی و سال آبی فعلی یکی از ترسالی ها نسبت به چند سال اخیر است، گفت: آب رسانی به روستاها از اولویت دولت ۱۱ و۱۲ بوده است.

وی با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب در راستای استفاده از صندوق توسعه ملی در طرح های آب رسانی روستایی مطرح کرد: در سال ۹۲ تاکنون جمعیتی بالغ بر شش و نیم میلیون نفر جمعیت روستایی از شبکه آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

اردکانیان با بیان اینکه این تعداد تا دو سال دیگر به ۹ میلیون نفر خواهد رسید، تصریح کرد: این پیشرفت قابل چشمگیر برای تثبیت جمعیت مولد ما در روستاهاست که امنیت غذایی را به عهده و در عرصه تولید نقش بسزایی دارند.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: هر هفته ۳۰ روستا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به نقش مهم تصفیه خانه ها در ایجاد امکان اجرایی شبکه آب سالم بیان کرد: در حال حاضر ۱۴۲ تصفیه خانه آب سالم و بهداشتی در سراسر کشور ساخته شده است؛ این در حالی است که قبل از انقلاب تنها ۲۷ تصفیه خانه در کشور وجود داشته است.

اردکانیان با اشاره به ورود به فصل گرما و افزایش اوج بار مصرف گفت: امیدواریم بتوانیم تابستان را نسبت به سایر سال ها به شکل مناسب تری و بدون تعلل و وقفه در فعالیت های تولیدی و اقتصادی بگذرانیم.

 

 

منبع : به گزارش صاحب نیوز

 

 

  • 31 خرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011