معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آبرسانی سیار به ۳۲ روستا در همدان

17 خرداد 1400

معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به ۳۲ روستای استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با افزایش گرما و کاهش نزولات جوی بر تعداد روستاهای زیر پوشش آبرسانی سیار افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا نیکداد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۳۲ روستا که آبرسانی سیار صورت می‌گیرد، ۲۰ روستا در شهرستان‌های همدان و فامنین با ۱۰۷ سرویس به صورت دائم زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از مجموع یک‌هزار و ۶۰ روستای استان ۱۶۱ روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودرآهنگ به صورت دائم و موقت زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند عنوان کرد: از این تعداد ۱۸ روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت با تانکر آبرسانی شدند.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در ۱۶۱ روستا‌، یک‌هزار و ۸۰۴ سرویس معادل ۱۹ هزار و ۱۲۸ متر مکعب آب آبرسانی شدند گفت: در فروردین ماه سال گذشته ۳۷ روستا را به صورت دائم و موقت آبرسانی کردیم و از این تعداد ۱۷ روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت آبرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به کاهش نزولات جوی پیش‌بینی می‌شود تعداد روستاهای زیر پوشش آبرسانی سیار در روزهای پیش‌رو افزایش یابد گفت: سال گذشته  تعداد روستاهای زیر پوشش از ۳۷ روستا در فروردین ماه به ۵۴ روستا در شهریورماه رسید که پیش‌بینی می‌شود با افزایش گرما و کاهش نزولات جوی بر تعداد روستاهای زیر پوشش آبرسانی سیار افزوده شود.

  • 17 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011