معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری کنسرت ارکسترملی درمازندران

6 مرداد 1396

اجرای ارکستر ملی در مازندران به سرپرستی فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی در سالن سید رسولی حسینی ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج ، اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و با خوانندگی محمد اصفهانی با حضور مسؤولان استان و مردم مازندران در ساری برگزار شده است.

در این کنسرت که با استقبال خوب مردم همراه بود معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران و مدیران و مسؤولان استانی هم حضور داشتند.

قبل از شروع برنامه ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در سخنانی کوتاه  با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که فضا و شرایطی بوجود آمد تا در چنین ایامی ارکستر ملی کشور در استان هنرپرور و ادب دوست حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای فاخر و زنده در استان خاطر نشان کرد: ارکستر ملی با توجه به اینکه در جهت موسیقی فاخر کار می‌کند و ترویج و تشویق و توسعه آن توسط ارکستر می‌تواند برنامه‌های ارزشمندی باشد که در مرکز استان برگزار شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه همواره تلاش کرده‌ایم تا در زمینه‌های فرهنگی با توجه به شرایط بومی و منطقه‌ای از برنامه‌ها شاد حمایت کنیم، بیان کرد: از همه کسانی که شرایط حضور ارکستر ملی در استان را فراهم کردند تشکر می‌کنم، جامعه ما نیاز به شادی و نشاط دارد و ارکستر ملی می‌تواند زمینه‌ساز این شادی باشد.

در ادامه احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز یادآور شد: برای نخستین‌بار است که میزبان ارکستر ملی هستیم، امیدواریم بتوانیم از هنر هنرمندان استفاده کنیم.

وی افزود: در سال آینده ارکستر ملی ایران را در سالن آمفی تئاتر مرکزی ساری برگزار می‌کنیم.

فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی هم در سخنانی اظهار کرد: به شهرستان‌های مختلف که می‌رویم سعی می‌کنیم یک قطعه از موسیقی بومی منطقه‌ای را اجرا کنیم اما زمان کافی برای این کار نداشتیم.

محمد اصفهانی خواننده مشهور کشورمان نیز گفت: نخستین کنسرت ارکستر ملی است که در استان مازندران برگزار می‌شود، برای همه مردم کشور آرزوی شادمانی و سلامتی می‌کنم.

از طرف انجمن موسیقی مازندران هدایایی به رسم یادبود و یادگاری از طرف مردم مازندران به فریدون شهبازیان و محمد اصفهانی اهدا شد.

 

ارکستر

 

  • 6 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011