معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برخورداری مازندران از طرح های فاضلاب

7 مرداد 1396

به منظور بررسی مشکلات بخش آب و برق در استان مازندران و ارایه راهکارهای برون رفت از این مشکلات، مدیران عامل شرکتهای آب و برق مازندران با نیازآذری رئیس مجمع نمایندگان استان و یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، رئیس مجمع نمایندگان استان در این نشست ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته مبنی بر ارایه خدمات به شهروندان و مسافران در روزهای گرم سال، گفت: تعامل مدیران صنعت آب و برق با مجمع نمایندگان و ارایه برنامه های زیرساختی می تواند چالش های پیش روی این صنعت را مرتفع نماید.
حسین نیازآذری افزود: برای پیشبرد امور باید هماهنگی ، تعامل و همکاری بین مدیران ایجاد شود و مجمع نمایندگان استان نیز در این راستا تلاش دارد.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این نشست، با اشاره به اهمیت انرژی آب وبرق در زندگی افراد جامعه افزود: ارتباط محکم و کارشناسی شده بین دستگاه های اجرایی و مجمع نمایندگان برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان موثر خواهد بود.
یوسف نژاد با بیان اینکه شرکتهای آب وبرق از سه بخش تامین، توزیع و مصرف تشکیل شده اند، افزود: بخشی از مشکلات مربوط به کمبود اعتبارات و بخشی نیز مربوط به فرهنگ مصرف انرژی، عدم اصلاح ساختارها و قیمت ناچیز برخی از حاملهای انرژی می باشد.
وی، ترویج اقتصاد مقاومتی را یکی از شیوه های برون رفت از مشکلات مالی دانست و تصریح کرد: نگاه مجمع نمایندگان به صنعت آب وبرق نگاهی مثبت و هدف آن نیز کمک به این شرکتهاست.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنانش اظهار داشت: از ظرفیت مجمع نمایندگان در دیدار با ورزا برای حل مشکلات این صنعت می توان استفاده نمود.
مدیرعامل آبفاشهری مازندران، نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از حمایتهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی و فاضلاب استان گفت: در دولت یازدهم استفاده بهینه از آبهای سطحی در دستور کار قرار گرفت.
مهندس ذاکری، با اشاره به ورود مسافر و افزایش دو تا سه برابری جمعیت استان در ایام تعطیل، افزود: زیرساختهای این استان برای جمعیت ثابت آن در نظر گرفته شد لذا با ورود مسافر و گردشگر به این استان تاسیسات موجود جوابگوی نیاز مشترکین نخواهد بود.
وی با تاکید بر ارایه خدمات در سطح ملی و تخصیص اعتبارات استانی ، خواستار اختصاص اعتبارات ویژه ای شد.
مهندس ذاکری، در بخش دیگری از سخنانش به برخورداری ۱۱ درصدی جمعیت این استان از طرحهای فاضلاب گفت: ۲۸۱ میلیون یورو برای اجرای طرحهای فاضلاب در ۵ شهر اولویت دار از سوی بانک توسعه اسلامی اخذ خواهد شد.
درادامه این نشست، مدیران صنعت آب و برق استان مازندران، ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در این شرکتها به ارایه گزارشی از آخرین وضعیت سدهای در دست اجرا و نحوه بهره برداری از آنها و سدهای در دست مطالعه، وضعیت آب زراعی استان، وضعیت تامین برق و برنامه های در حال اجرا، شبکه های فرسوده برق استان، مطالبات شرکتها از مردم و وضعیت زیست محیطی دریای خزر پرداختند و در پایان بر تعامل مدیران صنعت و هم اندیشی با مجمع نمایندگان استان تاکید شد.

  • 7 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011