معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مازندران دومین استان پرتردد کشور شد.

10 مرداد 1396

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در چهار ماهه نخست امسال ، بیش از ۱۹۸ میلیون تردد از وسایل نقلیه در سطح محورهای مازندران به ثبت رسیده که از این لحاظ مازندران دومین استان پرتردد کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، محسن هاشمی اظهار داشت : از این میزان تردد سهم محورهای ورودی و خروجی استان به استان حدود ۱۶.۵ میلیون تردد بوده که این میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد : در چهار ماه نخست سالجاری بیش از ۱۸ میلیون تردد توسط وسایل نقلیه سنگین درمحورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

 

هاشمی در خصوص محورهای پر تردد استان گفت : در چهار ماه نخست سال جاری پرترددترین محورهای استان به ترتیب محورهای ساری- قائم‌شهر و برگشت، قائم‌شهر- بابل و برگشت ، بابل – آمل و برگشت، بابلسر- بابلسر و برگشت و ساری- نکا و برگشت بوده است.

 

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : آمار تردد برداشت شده توسط سامانه‌های هوشمند ترددشمار این اداره کل نشان می‌دهد به طور میانگین در طول چهار ماه درهرساعت بیش از ۶۷ هزار وسیله نقلیه در سطح جاده‌های استان در حال تردد بوده‌اند.این میزان  در ساعت اوج تردد یعنی بین ساعات ۱۷ الی ۲۰ حتی به ۱۳۱ هزار وسیله نقلیه نیز رسیده است.

 

هاشمی گفت: مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایتwww.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

استان مازندران دارای شش محور مواصلاتی هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گلوگاه و رامسر است.

  • 10 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011