معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گام جدی دولت و مجلس برای حل مشکل اشتغال

10 مرداد 1396

نماینده منتخب مردم شرق مازندران گفت:دولت و مجلس گامی جدی برای حل مشکل اشتغال برداشته است.

به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما، علی‌محمد شاعری  ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شرق مازندران اظهار کرد: اتفاقات خوبی در شرق منطقه در حال انجام است و همه ما باید سعی کنیم زیرساخت های شرق استان بهتر از قبل شود.

وی هدف از برگزاری این جلسات را شناسایی مشکلات پیش رو در تولید دانست و افزود: صنعتگران و تولیدکنندگاه به‌صورت مستقیم و رودررو مشکلات مربوط به بخش خود را با مسئولان در میان می گذارند و ما از این طریق تک تک این مشکلات را شناسایی و بررسی می نماییم.

نماینده مردم نکا،بهشهر و گلوگاه افتتاح خط گازرسانی به بخش دامغان،کیاسر و نکا را یکی از ماندگارترین پروژه ها دانست خاطر نشان کرد: ۳۰میلیون متر مکعب گاز روزانه از طریق این لوله ها به استان مازندران تزریق می شود.

شاعری مطرح کرد:دولت و مجلس گامی جدی برای حل مشکل اشتغال برداشته است، بسته جامع اشتغال هم اکنون توسط وزارت کار آماده شده و با هماهنگی اداره صنعت،معدن وتجارت و دیگر دستگاه ها در کمیسیون های مجلس بررسی و به زودی به استان ها ابلاغ می شود.

وی در پایان عنوان کرد: همه ما باید دست بده دست هم دهیم تا هیچ واحد صنعتی از کار نیافتد و اگر واحدهایی نمیه فعال و یا تعطیل هستند مشکلات آن بررسی شود تا بتوانند به چرخه فعالیت بازگردند.

محمد رضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه در ادامه این جلسه مطرح کرد: تاکنون تعداد ۱۵ واحد این شهرستان در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند .

وی افزود: که ۱۴ مورد آن صنعتی و ۱ مورد آن مربوط به بخش کشاورزی میباشد؛ تعدادهشت واحد صنعتی در حال بررسی و یک واحد در کارگروه استانی می باشد که از این مقدار پنج واحد به شعبه ها ارجاع داده شده اند.

فرماندار گلوگاه خاطر نشان کرد:جمع کل درخواستی شهرستان ۶۰ میلیارد تومان می باشد که به بانک ها ارجاع داده شده و باید شعبه ها تلاش خود را جهت جذب این اعتبار بکار گیرند.

تباکی ضمن یادآوری یک واحد صنعتی فدک که برای ساخت کوره خود نیازمند ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات می باشد، اضافه کرد: کسب این اعتبار اشتغال ۱۰۰ نفرا بصورت مستقیم در پی داشته باشد.

وی در پایان افزود: ما باید برای حمایت از سرمایه گذار گام های بلندتری را برداریم تا بتوانیم در این بخش از ظرفیت های شهرستان استفاده نماییم.

 

 

 

سیل بیکاری

  • 10 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011