معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بندر لاور ساحلی از شیلات به بنادر و دریانوردی واگذار می‌شود

27 اردیبهشت 1397

فرماندار دشتی:

بندر لاور ساحلی از شیلات به بنادر و دریانوردی واگذار می‌شود

دشتی- فرماندار دشتی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده بندر لاور ساحلی از شیلات به بنادر و دریانوردی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح پنج شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاهای لاور ساحلی که با حضور اعضاء شورا، دهیار و معتمدین در مسجد این روستا برگزار شد، اظهار داشت: روستای لاور ساحلی بدلیل همجواری آن با دریا از ظرفیت خوبی برای توسعه برخوردار است که می طلبد توجه جدی به آن صورت گیرد.

وی افزود: راه اندازی بندر لاور ساحلی یکی دیگر از ظرفیت های بالقوه این روستا و شهرستان به شمار می رود که با پیگیری‌های به عمل آمده و عنایت ویژه استاندار و معاون عمرانی ایشان و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی این بندر از شیلات به بنادر واگذار می شود.

نادری بیان کرد: در همین راستا در جلسه اخیر در مرکز استان تفاهم نامه اولیه بین شیلات و اداره کل بنادر امضاء و به تهران ارسال شده که مراحل نهایی واگذاری به زودی انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی دولت ایجاد شغل برای جوانان جویای کار است که درهمین راستا ما نیز در سطح شهرستان اقدامات خوبی از جمله توسعه صنایع دستی در روستاها شروع کردیم که در این مدت کوتاه اشتغال زایی خوبی در برخی از روستاها ایجاد شده است.

نادری یادآور شد: تلاش داریم با تقویت گمرک و بندر لاور ساحلی زمینه صادرات در این بندر فراهم شود که خروجی آن نیز ایجاد شغل و فضای کسب و کار خواهد بود.

فرماندار دشتی افزود: شورا و دهیار ظرفیت های اشتغال روستا را شناسایی و نسبت به ایجاد فضای کسب و کار اهتمام ویژه داشته باشد.

وی گفت: با توجه به بارش کم باران و خشکسالی های متعدد کشور، استان و شهرستان با کمبود آب و برق مواجه است که انتظار داریم مردم در مصرف آن صرفه جویی کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

نادری خاطر نشان کرد: در زمینه ورزش نیز با توجه به همجواری این روستا با دریا باید در زمینه ورزش‌های آبی و ساحلی اهتمام ویژه صورت بگیرد.

وی گفت: در زمینه پسماند نیز مقرر شد اداره محیط زیست با همکاری منابع طبیعی و امور اراضی هر چه زودتر مکان مشخصی را تعیین و در اختیار دهیاری قرار دهند.

نادری تصریح کرد: در برخی از مناطق شهرستان وضعیت اینترنت، همراه اول و ایرانسل مطلوب نیست که با پیگیریهای به عمل آمده باتفاق نماینده انشالله این مشکل نیز مرتفع می‌شود.

  • 27 اردیبهشت 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011