معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باعث مهاجرت معکوس می‌شود

26 اردیبهشت 1397

فرماندار دشتی تاکید کرد:

ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باعث مهاجرت معکوس می‌شود

دشتی- فرماندار دشتی بر ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های روستای میانخره تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم به صورت شبانه روزی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای میانخره از توابع بخش مرکزی با تاکید بر اینکه مدیران در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند، اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند مشکلات مردم را مرتفع و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی با بیان اینکه برخی از کارهای اداری توسط مدیران تسریع شود، افزود: با پیگیری های صورت گرفته روند استعلامات در ادارات کاهش یافته است.

نادری بیان کرد: بزرگترین مشکل مردم اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان جویای کار است و در همین راستا دولت تسهیلات ارزان قیمت خوبی پرداخت می کند.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم شاهد مهاجرت معکوس در روستاها باشیم باید اشتغال ایجاد کنیم و نگاه شوراها و دهیاران باید به این سمت باشد.

نادری یادآور شد: در حال حاضر در برخی از روستاهای شهرستان اقدامات خوبی در راستای ایجاد اشتغال صورت گرفته که انتظار داریم مردم در زمینه اشتغال مشارکت داشته و دولت نیز تسهیل گر باشد.

وی خاطر نشان کرد: روستای میانخره دارای شخصیت های بزرگی همچون آیت الله حاج سید علی نقی دشتی به عنوان یکی از شخصیت های بزرگ کشور در دوره مبارزات مشروطیت و مبارزات جنوب بوده است و نقش بسزایی در حوزه های علمیه داشته است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه مشکل آب و برق بوستان روستا مرتفع شود، گفت: مشکل زمین های روستا هر چه زودتر تعیین تلکیف شود.

  • 26 اردیبهشت 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011