معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

طرح “توسعه هر روستا ” در سراسر کشور برگزار می‌شود

17 مرداد 1396
طرح "توسعه هر روستا " در سراسر کشور برگزار می‌شود

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی کشور گفت: به همت مؤسسه‌های آموزش عالی علمی و کاربردی کشور طرح “توسعه هر روستا در سراسر ایران برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، جلال‌الدین بصام پیش از ظهر امروز در نشستی با کارشناسان و کارکنان مرکز علمی کاربردی دامغان اظهار داشت: طرح “توسعه هر روستا” می‌تواند ظرفیت‌های مطلوبی را در حوزه ارتقا سطح توانایی علمی در بخش‌های مختلفی را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این طرح در بخش کشاورزی با محوریت آموزش برای رونق تولید برگزار می‌شود افزود: تولیدکنندگان و بهره‌برداران در بخش کشاورزی مناطق روستایی می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی کشور تأکید کرد: کارآفرینی و مهارت‌آموزی دو اصل مهمی است که در اجرای این طرح پیگیری می‌شود.

وی از آموزش ۳۴ دانشجو در دوره‌های بین‌المللی در کشورهای خارجی خبر داد و اذعان کرد: این دوره باهدف تبادل اطلاعات آموزشی و ارتقاء سطح علمی دانشجویان برگزار شد.

بصام با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه آموزش عالی و علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: ۸۳ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در وزارت جهاد کشاورزی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۱۲ هزار دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل هستند افزود: ۱۰۷ رشته مختلف در بخش‌های کشاورزی و فنی و حرفه‌ای در این مراکز ارائه می‌شود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی و کاربردی کشور تصریح کرد: به‌کارگیری ظرفیت‌های علمی برای ارتقاء شاخص‌های آموزشی در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.

  • 17 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011