معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اولین بخشدار زن در دولت تدبیر و امید

2 مهر 1396
اولين بخشدار زن در دولت تدبير و اميد

به گزارش ایران دهیار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی سمیه آشتیانی را بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان آشتیان و اولین بخشدار زن در دولت تدبیر و امید منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

سرکار خانم سمیه آشتیانی

سلام علیکم؛
با توجه به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان آشتیان و نظر به تجارب جنابعالی به موجب این حکم بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان آشتیان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید با استفاده از تمام ظرفیت های مادی و معنوی، دقت در حفظ بیت المال و رعایت حقوق مردم به عنوان ولی نعمتان نظام در ارائه خدمات خالصانه و صادقانه موفق و مؤید باشید.

گفتنی است سمیه آشتیانی از کارشناسان با سابقه فرمانداری شهرستانهای آشتیان و فراهان است که فعالیت در حوزه های  برنامه ریزی و سیاسی و امنیتی و همچنین فناوری اطلاعات در این فرمانداریها را در کارنامه خود دارا می باشد.

وی از نیرو های بومی شهرستان آشتیان و دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مهندسی کشاورزی و فوق لیسانس در رشته علوم اجتماعی است که به عنوان اولین بخشدار زن در دولت تدبیر و امیدانتخاب شده است .

 

 

  • 2 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011