معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در هرمزگان پرداخت می شود

30 دی 1396

استاندار هرمزگان با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها به منظور بهبود وضعیت اشتغال در روستاها، گفت: در همین راستا ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی از محل منابع بانک سینا دراستان پرداخت می شود.


فریدون همتی شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی رفع موانع تسهیلات بانک سینا، اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات حرکت مهمی برای اشتغالزایی در روستاهاست که با همت جدی بنیاد مستضعفان و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برای هرمزگان در مجموع پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به طرح های مصوب روستایی اختصاص یافته که باید تا پایان بهمن ماه این طرح ها به بانک معرفی و در طول بهمن و اسفند ماه سال جاری این تسهیلات پرداخت شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید با ارائه آموزش های مناسب بستر را برای استفاده بهتر مردم و کارآفرینان از این تسهیلات فراهم کنیم.
همتی تاکید کرد: باید طرح هایی که برای هرمزگان دارای مزیت است با استفاده از این تسهیلات اجرایی شوند تا این منابع به کار و اشتغال تبدیل شود.
به گزارش ایرنا، در اقدامی مناسب برای اشتغالزایی در روستاها از یک میلیارد تا ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سینا پرداخت می شود.
براساس نتایج اعلام شده از سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ هرمزگان دارای یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۴۱۵ نفر جمعیت بوده که بیش از ۸۰۰ هزار نفر آن در روستاها زندگی می کنند.
استان هرمزگان دارای یک هزار و ۸۲۹ روستا است. 

  • 30 دی 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011