معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اختصاص اعتبار به توسعه روستایی و شهری

8 اردیبهشت 1397
توسعه روستایی و شهری

اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار اعتبار به توسعه روستایی و شهری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به استفاده از ۱.۵ میلیارد دلار برای توسعه روستایی و شهرهایی با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر از محل صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت نیز سهمی از اعتبار مطرح شده به کمیته امداد تخصیص داده است.

پرویز فتاح امروز در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک استانداری خوزستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با محوریت توانمندسازی نیازمندان با بیان اینکه بر اساس بودجه ۹۷ قرار بر این است که ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به کمیته امداد و بهزیستی توسط دولت تحویل داده شود، اظهار داشت: هزینه تکمیل واحدهای نیمه تمام با کمیته خواهد بود.

وی به استفاده از  ۱.۵ میلیارد دلار برای توسعه روستایی و شهرهایی با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر از محل صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: سازمان مدیریت نیز سهمی از اعتبار مطرح شده به کمیته امداد تخصیص داده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال برای کشور در نظر گرفته شده، بیان کرد: ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مجموعه تبصره ۱۶، بودجه وام اشتغال قرض‌الحسنه داشتیم که از این رقم ۱۵۰ میلیارد تومان تا امروز جذب شده است.

وی به اشتغالزایی ۱۳۵ هزار فقره در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بانک‌های خوزستان ۷ هزار و ۶۰۰ فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کرده‌اند که ۹۰ درصد سهمیه وام‌های قرض‌الحسنه سال گذشته محقق شده است.

فتاح عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته بیش از  ۱۰۸ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان کمک شد این میزان به نسبت سال ۹۵ حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۸۰۰واحد مسکونی در شهر و روستاهای خوزستان احداث شد به تفاهم‌نامه به امضا رسیده با استانداری خوزستان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به این تفاهم‌نامه دو هزار واحد مسکونی در مدت ۲ سال با همکاری استانداری خوزستان و کمیته امداد احداث خواهند می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان وام از محل صندوق ولایت کمیته امداد پرداخت شد، تصریح کرد: بر اساس صحبت‌هایی که شده بنا شده است که ۱۵ میلیارد تومان از توسط استانداری خوزستان و ۱۵ میلیارد از توسط کمیته امداد به سپرده‌های صندوق در امسال و سال آینده افزوده شود.

 

  • 8 اردیبهشت 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011