معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

جمهوری اسلامی روزانه به چهار روستا برق رسانی کرده است

7 بهمن 1397

علی چهل امیرانی مجری برق رسانی روستایی شرکت توانیر، در آیین بهره برداری همزمان از ۵۲ طرح برق رسانی روستایی در روستای دارونه الشتر لرستان گفت: قبل از انقلاب اسلامی چهار هزار و ۳۶۷ روستا برق دار بود که این رقم اکنون با افزایش ۱۳۰ درصدی به ۵۷ هزار و ۲۰۰ روستا رسیده است.

وی با اشاره به برق رسانی ۱۰۰ روستای دیگر تا پایان امسال تصریح کرد: ۹۹.۷ درصد روستاهای کشور از جمله بالای ۱۰ و ۲۰ خانوار و تمام جمعیت شهری برق دار هستند.

وی ادامه داد: اکنون ۲۵۰ هزار کیلومتر از شبکه برق کشور روستایی است که این حجم خدمت رسانی در جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوره قبل از آن نیست.

چهل امیرانی گفت: ۴۲ روستای لرستان قبل از انقلاب برق دار بود که این رقم اکنون به دو هزار و ۷۲۰ روستا رسیده و ۶۵ برابر شده است.

وی تصریح کرد: حدود ۲۲ روستای استان به دلیل سخت گذر بودن و مشکلات راه دسترسی برق رسانی نشده که تلاش می شود تا سال آینده انجام شود.

او با بیان اینکه جشن برق رسانی تمامی روستاهای بالای پنج خانوار کشور سال آینده برگزار می شود، گفت: از مجموع سهم ۱۵۰ میلیارد ریالی امسال لرستان تاکنون ۷۰ درصد پرداخت شده و تلاش می شود مابقی آن تا پایان سال جاری تخصیص یابد.

برق رسانی به روستای دارونه متشکل از ۲.۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک پست ۲۵ کیلو ولت آمپر و شبکه فشار ضعیفی با هفت دهم کیلومتر طول است.

برای برق رسانی به ۵۲ روستای استان ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  • 7 بهمن 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011