معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دفن زباله ۳۰۰ روستا و ۵ شهر در تموشل

9 اسفند 1397
دفن زباله ۳۰۰ روستا و ۵ شهر در تموشل

شهردار لاهیجان در دیدار با هیات ایتالیایی و اصحاب رسانه گفت : دکتر محمدپور ، مدیرکل محیط زیست استان گیلان یار و یاور مدیریت شهری لاهیجان بوده و همواره دغدغه ایشان معضل پسماند است.

وی گفت : حاصل دقت نظر و پیگیریهای مدیرکل محیط زیست استان گیلان , حضور سرمایه گذاران ایتالیایی در منطقه ی تموشلِ لاهیجان شد.

دکتر کاظمی دراین دیدار گفت: حضور جمعِ امروز اعم از مردم و مسئولین , اصحاب رسانه و صدا وسیما نشان از وحدت کلمه ی اصلاح در رفتارِ رفت و روب , تفکیک از مبداءِ محل دفع و دفن در تموشل است. روستای تموشل متاسفانه در طی ۳۰ سال اخیر میزبان این نازیباییها شده است.

شهردار لاهیجان به هیات ایتالیایی خاطر نشان ساخت که ۳۰۰ روستا و ۵ شهر, ذباله هایشان را در تموشل دفع مینمایند. ایشان متذکر شدند که تاکنون دفن ذباله بهداشتی نبوده و اتفاق بدتر, ارتفاعِ کمترِ آبهای زیرزمینی نسبت به این امر است.

مسعود کاظمی اذعان داشت که : شهرداری لاهیجان برای کنترل شیرآبه در کوتاه مدت , با کمک محیط زیست و دانشگاه گیلان هماهنگیهایی انجام داده است تا از این آسیب به آبهای زیرزمینی جلوگیری نماید.

شهردار لاهیجان در خاتمه ی این گفتگو اعلام داشت : ما و شهروندان شرق گیلان و بویژه لاهیجانی در امر پسماند همدل و همفکر و همراهیم تا با کمک این شرکت سرمایه گذار ایتالیایی بتوانیم یک پایلوت مناسب در کشور ایجاد کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابریشم 

  • 9 اسفند 1397
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011