معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گاز رسانی به شش روستای خراسان شمالی

30 مرداد 1398
گاز رسانی به شش روستای خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از گاز رسانی به ۶ روستای این استان در هفته دولت خبر داد.

حسن میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی  ۲۸ مرداد در نشست خبری اظهارکرد: طی هفته دولت سال جاری عملیات گازرسانی به شش روستا با برخورداری ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز و هزینه کرد حدود چهارمیلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: برای اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستاهای فاز سه جرگلان در روستاهای اشتوت ساسان، اشتوت بالا، اشتوت پایین و آقرقا اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال هزینه شده که با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۴۷ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی ادامه داد: تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستای اسمی‌و دولان جمعیت بهره بردار روستایی ۸۰ خانوار به اعتبار یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال و گاز رسانی به روستای برج آقا با جمعیت بهره بردار روستایی ۱۹ خانوار به اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.
وی با بیان اینکه بیشترین مصرف گاز در خراسان‌شمالی در حوزه صنعت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: ۷۸ مورد گازرسانی انجام شده که شامل ۸۳ درصد می‌شود، و ۲۸ مورد در حال اجرا است وشش مورد فاقد شرایط گازرسانی است و رتبه پنج کشوری را دارا هستیم.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان‌شمالی ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان را در حوزه شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹ درصد برشمرد، افزود: این در حالی است که ضریب نفوذ گاز کشور در حوزه شهری ۹۶.۶ درصدو در حوزه روستایی ۷۵.۳ درصد است.

 

منبع :ایکنا

  • 30 مرداد 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011