معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اجرای ۱۴۶ پروژه آبرسانی و برق‌رسانی در فارس

8 آذر 1398

پروژه آبرسانی به داراب از سد رودبال با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و با حضور وزیر نیرو ، استاندار فارس ، مسؤولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید .

وزیر نیرو در مراسم راه‌اندازی این پروژه و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به زرین‌ دشت با اشاره به اینکه آبرسانی به شهرستان داراب از پروژه‌های شاخص استان فارس است ، گفت : هم اکنون ۱۴۶ پروژه آبرسانی و برق‌رسانی در استان فارس در دست اجرا قرار دارد و وزارت نیرو در نظر دارد تا پایان سال بخشی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برساند .

رضا اردکانیان افزود : پویش «الف ب ایران» که از مهرماه جاری آغاز شده ، اکنون در ایستگاه هفتم به استان فارس رسیده است و ۶۱ پروژه از این پویش در آستانه افتتاح است .

اردکانی جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب را از شاخص‌های توسعه یافتگی در دنیا برشمرد و اظهار داشت : یکپارچه‌سازی و تسریع در روند آبرسانی به روستاها همچنین جمع‌آوری فاضلاب روستایی از اولویتهای وزارت نیرو است که اهتمام ویژه ای بر اجرای آن وجود دارد.

۱۰ طرح آبرسانی روستایی در زرین‌دشت راه‌اندازی می‌شود .

 

اجرای ۱۴۶ پروژه آبرسانی و برق‌رسانی در فارس

اجرای ۱۴۶ پروژه آبرسانی و برق‌رسانی در فارس

 

در ادامه این مراسم نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی گفت : به زودی ده طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زرین‌ دشت راه‌اندازی می‌شود .

رضا انصاری ادامه داد : در داراب نیز طرحهای کارآمدی در زمینه آبرسانی روستایی داشتیم اما در زرین‌ دشت با حضور پیمانکار فعال ، روند کار با سرعت بیشتری پیش رفته است .

وی بیان کرد : پروژه آبرسانی به داراب از سد رودبال جزء مدرن‌ترین سیستم‌های موجود در دنیا است و جهت رفاه مردم ، چنان چه مشکلاتی در شبکه توزیع وجود دارد باید تا پیش از فصل گرما مرتفع شود .

انصاری با اشاره به تحریم‌های اقتصادی که کشور را در شرایط سختی قرار داده است، اظهار داشت : تحریم‌های بیشرمانه و ظالمانه دشمنان ، لزوم همبستگی مدیران دولتی و نمایندگان را یادآوری می‌کند .

وی افزود : قبول داریم که در کشور نداشته‌ها و کمبودهایی است اما باید بدانیم که مدیران در چه شرایطی کار می کنند ، حق انتقاد وجود دارد اما خیانت به نظام و کشور مسیری است که از انتقاد جداست و جز به خطر انداختن مردم و پایمال کردن خون شهدا چیزی به دنبال ندارد .

نماینده مردم داراب در مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به نمایندگان توصیه می‌کنند که با سران سه قوه همراهی و همکاری داشته باشند و باید رهنمودهای ایشان را در مسیر توسعه و تعالی کشور به کار بگیریم .

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب

  • 8 آذر 1398
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011