معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ارتقا درجه ۸۲ دهیاری استان کردستان

2 مرداد 1399
ارتقادرجه ۸۲ دهیاری استان کردستان

 سعیدرضا جندقیان  اعلام داشت : در نود و ششمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها ‌، مدارک مربوط به دهیاری‌های استان کردستان بررسی و درجه ۸۲ دهیاری این استان ارتقا یافت.
وی افزود: تاکنون نزدیک به ۹۵درصد از دهیاری‌های استان کردستان درجه‌بندی شده‌اند که از این تعداد ۹۱درصد از دهیاری‌ها دارای درجات ۱ و ۲ می باشند ودرجه ۷.۵ درصد ۳ و ۴ و درجه ۱.۵درصد ۵ و ۶ است.
جندقیان یادآور شد: بر اساس تغییرات اعمال شده در دستورالعمل جدید نحوه درجه‌بندی دهیاری‌ها، شاخص‌های ظرفیت گردشگری و مرکزیت دهستان علاوه بر شاخص‌های وسعت ، جمعیت و درآمد، در درجه‌بندی دهیاری‌های کشور تأثیرگذار می‌باشند.

 

منبع :  روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

 

ابلاغ دستور العمل جدید نحوه درجه‌بندی دهیاری‌ها

 

  • 2 مرداد 1399
  • |
  • ۵ دیدگاه
  • |
  1. علی گفت:

    با سلام . توسعه همه جانبه روستا ها ، جلوگیری از زمین خواری ، توزیع عدالت اجتماعی و اقتصادی ، ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری ها ، ایجاد اشتغال در روستاها و غیره بستگی به امنیت شغلی و استخدام دهیاران دارد . ارتقا درجه و آیین نامه انضباطی تا به فاقد هرگونه تاثیر بوده است . قرار بود سرانه هر نفر ۳۴۰۰۰۰ تومان به حساب دهیاری واریز کنند تا به حال ندیدیم . ای کاش هرچه می گفتیم ، عمل می کردیم .

  2. علی گفت:

    شما به خدا دهیاری شغله ، به اندازه یک گازبان از حقوق خوب و امنیت شغلی برخوردار نیست . مدیر ارشد به این میگن . هر کس و ناکسی بر سر دهیار داد می کشد . معلوم نیست کدام نهاد را راضی نماید . بخشداری یا شورا یا مردم . این چه نوع تصمیمی است که شما اتخاذ کرده اید . امنیت شغلی دهیاران از اوجب واجبات است اگر خواهان توسعه و عمران روستا هستید .

  3. علی گفت:

    مسئولین محترم ، خبر دارید دهیاران برای بازگشایی لوله های فاضلاب خانه به خانه می گردند و انواع اقسام توهین را تحمل می کنند . اصلا توضیح دهید ، نقش شرکت آب و فاضلاب روستایی در روستا ها چیست ؟ ایت همه عوارض و مالیات و ابونمان برروی قبوض آب و برق و گاز و مخابرات از مردم می گیرند دست آخر دهیاران گدایی می کنند .

  4. ناشناس گفت:

    با سلام . اگر دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند ، چرا انتخاب دهیاران را به دست شورا داده اید . و اگر حق انتخاب را قانونا از آن شوراهاست ، چرا سیاست ها و خط مشی دولت تعیین می کند . این یعنی دوگانگی در سیاست و مدیریت . با توجه به تجربیات ، اگر دهیاران توسط شورا انتخاب شوند ، یعنی قفل زدن به عمران روستا . اگر دهیاران استخدام دولتی شوند ، یعنی فتح قله های مرتفع عمران روستاها . ولی چه فایده ، کسی ان را در نمی یابد .

  5. علی گفت:

    توزیع اعتبارات در سطح کشور نامتوازن است و بر پایه شاخص جمعیت و وسعت و غیره صورت نمی گیرد . دریافت ارزش افزوده ، آبونمان ، عوارض و مالیات دریافتی از مردم مصداق اظهارات است که به دقت قابل توزیع در محل دریافتی نیست .

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011