معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۱۹ روستا به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل می شوند

18 بهمن 1399

اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اطمینان می دهم روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد و ۱۹ روستای باقی مانده را در شش ماهه نخست سال آینده به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل کنیم.
هاشم امینی، در آغاز طرح آبرسانی از تصفیه خانه و اصلاح شبکه آبی برخی از روستاهای گلپایگان، اظهار کرد: در حوزه شهرستان گلپایگان اتفاقات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید رخ داد.
در سال ۹۰ کلنگ زنی تصفیه خانه آب گلپایگان را انجام دادیم و سال ۹۵ این تصفیه خانه از محل سد کوچری به بهره برداری رسید که یک تحول بزرگ در حوزه آب و فاضلاب شهرستان بود.
وی ادامه داد: یکپارچه سازی آبفا و آبفار سبب شد جریان خدمت در روستاها شدت بگیرد. با توجه به طرح ۱۰۰-۳۰۰ قرار است ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری را در طول ۱۰۰ روز با هدف توسعه و اصلاح آبرسانی انجام دهیم که در روستاهای این شهرستان هم در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در تیر ماه سال جاری سه روستا در گلپایگان به تصفیه خانه آب شرب متصل شدند و امروز نیز کلنگ آبرسانی از تصفیه خانه به ۶ روستای دیگر با جمعیت هزار نفری به زمین زده خواهد شد. همچنین حدود ۵ هزار متر نیز اصلاح شبکه در روستاهای فاویان، شادگان، دُم آسمان، مَرغ، رباط سرخ، درب امامزاده، رباط ابوالقاسم، دُر، تیکن و هنده با هزینه ای حدود یک میلیارد تومان انجام خواهد شد.
امینی با بیان اینکه برخی از روستاهای منطقه کویری در استان اصفهان با تانکر آبرسانی می شود، افزود: اطمینان می دهم روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد و ۱۹ روستای باقی مانده را در شش ماهه نخست سال آینده به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل کنیم.
منبع:ایسنا

  • 18 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011