معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اتصال ۸ روستای مینودشت به شبکه ملی اطلاعات/ دسترسی بیش از ۵۶۷ خانوار گلستانی به شبکه ملی اطلاعات

30 فروردین 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی اظهار کرد: امروزه تجهیز روستاها به اینترنت پهن باند، علاوه بر ایجاد دسترسی مردم روستا به خدمات ضروری، موجب رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های جدید در روستاها خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بالغ بر ۵۶۷ خانوار استان از روستاهای «زنگلاب»، «بلمجرک»، «دروک»، «ریگ چشمه»، «ریگ چشمه پایین»، «زندان چال»، «کوه کمر»، «یکه سور» از توابع شهرستان مینودشت به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

صددرصد مدارس شهرستان مینودشت به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار داشت: هشت روستای فوق از سایت فول تکنولوژی (۲G، ۳G ،۴G) مستقر در روستای «ریگ چشمه» پوشش‌دهی می‌شوند که دسترسی بالغ بر یک‌هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات را ممکن می‌سازد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر توسعه شبکه ملی اطلاعات، حدود صددرصد مدارس شهرستان مینودشت به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است که امکان تحصیل به صورت مجازی را برای تمام دانش آموزان ممکن می‌سازد.
وی اظهار داشت: علاوه بر این، دسترسی به اینترنت، بهره‌وری مشاغل سنتی را در روستاها افزایش داده و فعالیت‌های اقتصادی جدیدی را از طریق تحریک نوآوری و ایجاد امکان کار در روستا برای روستاییان فراهم کرده است.

  • 30 فروردین 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011